Kempen Promosi Dan Tawaran Menarik Dari PG Mall

Kempen Promosi Dan Tawaran Menarik Dari PG Mall | Salam and hi korang pembaca blog KakYa. Ada citer best KakYa nak kongsi kat korang mengenai PG Mall.  PG Mall sedang menjalankan kempen promosi besar besaran dengan pelbagai tawaran menarik produk terpilih di platform jualan online mereka. Korang boleh dapatkan tawaran harga menarik dengan diskaun hebat untuk produk terpilih dengan hanya shopping secara online di PG Mall. Musim sekarang ni ramai yang suka shopping online berbanding keluar membeli belah di pasaraya. Jadi apakata korang pilih jer shopping kat PG Mall. 

PG Mall pusat beli belah online paling murah di Malaysia
Jom shopping di PG Mall 

PG Mall

PG Mall merupakan platform e-dagang  No.1 di Malaysia yang telah bertapak di sini sejak tahun 2017. PG Mall satu satunya local e-dagang Malaysia yang  tersenarai sebagai 3 platform e-dagang teratas di Iprice insight report. Wow menarik ni. 

Yang paling best lagi, PG Mall adalah satu satunya platform e-dagang kat Malaysia ni yang menerima semua pembayaran melalui e-wallet  dan juga payment gateway.  Yes!! sangat menyenangkan kita untuk membuat pembayaran tambah tambah sekarang ni penggunaan e-wallet amat meluas di Malaysia. 

Kempen PG Mall Proudly Local #BarangBaikBarangKita
Jom support Kempen Proudly Local #BarangBaikBarangKita 
https://pgmall.my/proudly-local-campaign

Kempen Proudly Local #BarangBaikBarangKita 

Sejak PKP KakYa lebih suka beli barang dan keperluan harian secara online. Bila dapat tahu ada kempen Proudly Local #barangbaikbarangkita semestinya KakYa akan support.  Ya la kalau bukan kita rakyat Malaysia sendiri yang support produk Malaysia siapa lagi kan? Cara ini akan dapat membantu para peniaga kita menjana pendapatan. 

Terdapat pelbagai jenis essentials home product  tempatan dengan pelbagai jenama untuk korang pilih. Pilihan di tangan korang  dan buatlah pilihan terbaik dan bijak dalam berbelanja. Sama sama kita support produk tempatan dengan membeli belah di PG Mall. #BarangBaikBarangKita.

Kempen Proudly Local telahpon bermula ada bulan Julai 2020 dan akan berakhir pada Disember 2020. Jadi apa tunggu lagi jom singgah shopping di PG Mall sekarang juga. Jangan lupa dapatkan;  

• Coupon Code: KBBM20 RM20 diskaun dengan pembelian berjumlah RM50.
• Coupon Code : KBBM30 RM30 diskaun dengan pembelian bernilai RM100.

Kempen PG Mall Public Bank
Kempen PG Mall Public Bank

PG Mall Public Bank

Bagi korang pembeli baru di PG Mall korang boleh join Kempen PG Mall Public Bank. Pelbagai manfaat dan kelebihan menarik korang boleh dapat melalui kempen ini antaranya;

• Kempen bermula 5 Oktober 2020 sehingga 31 Disember 2020.
• Eksklusif  untuk new shopper okey.
• Diskaun sebanyak 20%  untuk perbelanjaana berjumlah RM30 (capped at RM 20).
• Boleh di gunapakai di Public Bank website. 

PG Mall Maybank QRPAY

PG Mall Maybank QRPAY 

• Bermula 12 Oktober 2020 sehingga 11 Oktober 2020.
• Exclusive for new shopper only.
• Enjoy RM3 OFF with minimum spend of RM15.

PG Mall Huawei

PG Mall Huawei

Yahoo berita baik lagi buat korang yang sukakan smartphone terutama sekali Huawei. Dapatkan segera smartphone pilihan korang sebelum kehabisan stok.

•Exclusive for new shopper only
•Enjoy RM3 OFF with minimum purchase RM15 above
•Available on Huawei member centre app

PG Mall Oppo

PG Mall Oppo

Untuk korang yang berminat tukar smartphone baru alam masa terdekat ni dan sukakan smartphone jenama OPPO, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan pelbagai pilihan smartphone jenama OPPO terpilih bermula 5 Oktober 2020 sehingga 31 Disember 2020. Pilihan pembelian untuk pembeli baru sahaja. Dapatkan diskaun sebanyak RM3 dengan pembelian minimun RM15 di Oppo apps. 

•Valid from 5th Oct - 31st December 2020
•Only for New Shopper
•RM3 OFF with RM15 minimum spending 
•Available on Oppo apps

Jadi apa tunggu lagi gunakan sebaik mungkin peranan anda sebagai pengguna bijak di musim Covid19 dengan hanya menggunakan platform online untuk membeli belah barangan keperluan diri dan keluarga hanya di PG Mall .

Info lebih detail mengenai PGMall sila layai laman tertera; 

Website:  https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=655
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/
Telegram: https://t.me/pgmallofficial001

#PGMall #PublicBank #MaybankQRPay #Huawei #Oppo #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u 

Catat Ulasan

9 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.