iprice Destinasi Shopping Online Paling Murah Dan Jimat

Salam Ukhuwah Fillah ..
Salam Isnin Sahabat ..
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

iprice


iprice ?? Apa tu !! Biasa dengar tak mengenai iprice.Lya terangkan sikit mengenai iprice.iprice adalah satu laman sesawang yang menyediakan khidmat pembelian barangan secara online.iprice mengumpulkan barangan dari pelbagai jenama di bawah satu bumbung dan kaedah ini pastinya akan memudahkan anda untuk membeli belah dengan senang dan selesa.Hanya Klik Klik Klik anda sudah mendapat apa yang anda inginkan.

iprice adalah salah satu platform yang terkemuka di Asia Tenggara yang membantu pembeli untuk menyelamatkan lebih wang dengan menawarkan kod baucar dan tawaran.iprice mempunyai lebih 1,000 jenama,menjadikan iprice sebagai salah satu destinasi dalam talian Malaysia yang menawarkan baucer,diskaun dan tawaran percuma !!! 

www.akifimtiyaz.com


akifimtiyaz3.blogspot.com


iprice telah ditubuhkan pada tahun 2014,telah mengumpulkan pelbagai kategori dan jenama barangan untuk memudahkan anda shopping secara online hanya di bawah satu bumbung.Antara senarai barangan yang telah tersedia di iprice ialah:

- Barangan Elektronik
- Pakaian Lelaki dan Wanita
- Beg 
- Kasut 
- Pelbagai Perhiasan Barang Kemas
- Permainan Kanak Kanak
- Barangan Sukan dan Aktiviti Luar
- Barangan Rumah 
- Buku 
- Barangan Kecantikan dan Kesihatan

akifimtiyaz3.blogspot.com

Mengenai iprice


Menyaksikan kebangkitan e-dagang di Asia Tenggara sendiri,pihak iprice semakin tidak berpuas hati dengan pengalaman membeli-belah dalam talian.Kerana semakin banyak kedai-kedai dalam talian yang baru muncul,ia menjadi semakin sukar untuk mencari produk yang anda cari serta tawaran terbaik dan promosi.Pihak iprice berasa hilang dalam hutan e-dagang.Apa yang hilang adalah destinasi membeli-belah sehenti yang membolehkan anda dengan mudah mencari mana-mana produk dalam talian,dalam cara yang intuitif dan visual.

Pihak iprice adalah pasukan individu muda,dengan campuran khas Geeks tech,fesyen dan usahawan.Pihak iprice mempunyai kecenderungan yang kuat untuk tindakan dan mahu belajar,berkembang dan membina sebuah syarikat yang besar bersama-sama.

Dengan bantuan dan pembiayaan daripada Venture Group Asia -pelaburan termasuk iMoney, Syarikat Dipercayai dan Selamat - pihak iprice cepat memperolehi pengetahuan antarabangsa, kepakaran dan bakat dalam bidang yang terdiri dari teknologi ke atas pemasaran dalam talian ke bahagian perniagaan.Memberi tumpuan kepada pelaksanaan dari ibu pejabat iprice di Kuala Lumpur,iprice dengan cepat berkembang menjadi platform utama untuk pembeli dalam talian di tujuh pasaran: Malaysia, Singapura, Indonesia, Filipina, Hong Kong,Thailand dan Vietnam.

akifimtiyaz3.blogspot.com

Kod Kupon Dan Tawaran iprice


Pihak iprice turut sama menyediakan maklumat tentang jenama barangan dan juga menawarkan kod kupon diskaun dan tawaran yang kadangkala mencecah sehingga 80% daripada rakan niaga mereka seperti Air Asia,Zalora,Lazada,Happy Fresh,Groupon,Rebonz,Banana Republic,Agoda,Foodpanda,
Expedia.ValueBasket dan juga Romwe.

Bagaimana Untuk Menggunakan Kupon Percuma Di iprice Malaysia


Apa yang anda perlu dilakukan adalah melihat kupon harian di laman web iprice dan checkout tawaran hebat dan baucar kupon yang mungkin menarik minat anda.Sebaik sahaja anda memilih tawaran pilihan anda,hanya klik pada butang untuk mendapatkan kod atau untuk mendapatkan tawaran itu dan dengan serta-merta,anda akan dibawa ke kedai yang dipilih dan anda hanya boleh membeli-belah dari sini.Apabila checkout,jangan lupa untuk memasukkan kod kupon sebelum memuktamadkan pembelian anda - sangat mudah bukan !!

Antara Barangan Yang Boleh Di Beli Menggunakan Kupon Di iprice 


akifimtiyaz3.blogspot.com



Ha tak ke rambang mata dibuatnya dengan kupon diskaun yang cukup membuatkan hati kita tergoda..Apalagi jom shopping secara berhemah.Gunakan kod kupon sebaik baiknya ..Hokeyyy!!

akifimtiyaz3.blogspot.com

Misi iprice 


Misi iprice adalah untuk mewujudkan pengalaman paling menarik membeli-belah dalam talian, menyediakan pilihan produk yang luas untuk semua kategori - tidak kira sama ada anda sedang mencari pakaian baru, kasut tumit tinggi 17cm, satu pek beg pepejal,atau sofa baru...iprice merealisasikan impian anda dengan cara paling mudah.

♫♪ Shopping Lebih Mudah Dan Senang Dengan iprice ..
♫♪ Ingat Shopping Online Ingat iprice 
♫♪ Destinasi Terbaik Pusat Shopping Online Anda !!!

♫♪ Di Sinilah Destinasi Shopping Online Anda
♫♪ Mudah,Cepat,Mesra Pengguna,Harga Berpatutan,
♫♪ Dan Semestinya TERBAIK Dari Yang TERBAIK ..
♫♪ Apa Tunggu Lagi Jom Shopping Di iprice ...


akifimtiyaz3.blogspot.com


Hubungi iprice 

Kuala Lumpur (Ibu Pejabat)info@ipricegroup.com+60 3 2201 0233
kumpulan iprice Sdn Bhd
13-9, The Boulevard Pejabat
Lingkaran Syed Putra, Mid Valley
59200 Kuala Lumpur

Sekiranya anda mempunyai sebarang soalan mengenai kumpulan iprice,sila hubungi iprice melalui borang hubungi iprice atau terus melalui e-mel atau telefon atau terus ke laman sosial yang tertera.

Laman web : http://iprice.my/
Emel : marketing@ipricegroup.com
Facebook : iprice Malaysia
Twitter : iprice Malaysia
Google+ : iprice Malaysia 

iprice •► ••► ••► Your One Stop Shopping Destination 

Catat Ulasan

4 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.