Happy 16th Birthday To My Awesome Daughter, Insyirah

Happy 16th Birthday To My Awesome Daughter, Insyirah | 20 September 2020, Happy Birthday to our precious princess! My sweet daughter, it’s so hard to believe that you turn 16 today. Happy birthday, sweet darling. Sanah helwah ya Insyirah sayang sayang.



Happy 16th Birthday To My Awesome Daughter

Have a great day sayang! Umi, Abah, Iman and Akif love you till jannah. Umi, Abah, Iman dan Akif doakan kakak berjaya dunia akhirat, jadi anak yang soleh serta taat pada perintah Allah dan rasul, panjang umur murah rezeki, sentiasa dalam lindungan dan redha Allah SWT setiap masa dan ketika. Aamin aamin Ya Mujib. Jangan tinggal doa, jangan tinggal solat wahai anakku. 

Buatmu Insyirah satu satunya puteri tunggal Umi dan Abah, Umi doakan semoga Allah lindungi dan taburi kebahagiaan, ketenangan dan kesenangan sepanjang perjalanan hidup kakak di dunia dan  juga akhirat. Semoga Allah jadikan kakak insan terpilih dalam menabur kebaikan. InsyaAllah.


Barakallah fii umrik, anakku Insyirah sayang. Semoga Allah SWT memberikan keberkatan dalam hidupmu, panjang umur, selalu dikurniakan rezeki yang berkat dan hati yang sentiasa bersyukur. Semoga menjadi anak yang solehah. Aamin aamin Ya Mujib. 

Catat Ulasan

3 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.