Doa Memohon Kehidupan Yang Lebih Baik

Doa Memohon Kehidupan Yang Lebih Baik | Doa yang selalu dikongsikan oleh Ustaz Yusuf Mansur. Memohon kehidupan yang lebih baik. Doa ini diamalkan untuk memohon kepada Allah ubah keadaan kita sekarang menjadi lebih baik. Yang mana susah, minta ubah jadi senang. Yang mana malas solat, minta ubah jadi rajin. Yang mana gemar maksiat, minta ubah suka beramal soleh dan lain-lain.

www.akifimtiyaz.com

" Ya Allah Ya Fattah, Ya Razzaq, Ya Muhawwilal ahwal hawwil ahwaalana ila ahsanil haal. Hasbunallah wa ni'mal wakiil, ni'mal maula wa ni'man nashir. La haula wala quwwata illa billah aliyil azim "

Wahai Allah Yang Maha Membuka, Yang Maha Memberi Rezeki, Yang Maha Mengubah Keadaan. Ubahlah keadaan kami keadaan yang lebih baik. Cukuplah Allah sebagai pelindung dan penolong. Tiada daya upaya kecuali daya upayaNYA Allah. Aamin aamin.

Kalau mampu baca lah 111 kali usai zikir solat fardhu. Kalau tak mampu buatlah 33 kali. Tak mampu juga buatlah 11 kali. Masih rasa tak mampu? Maknanya kita memang tak nak berubah. Tepuk dada tanya diri ...

Tanda Sayang, 
Lya ❤
www.akifimtiyaz.com

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Saya singgah sini. Jemput singgah blog saya tolong saya share pendapat untuk post yang ni

    https://theninjablogging.blogspot.com/2020/04/place-ads-yang-ada-terselit-iklan-judi.html

    BalasPadam
  2. Terima kasih perkongsian ini ya

    BalasPadam
  3. Terima kasih diatas perkongsian ini. Semoga saya dan keluarga dapat mengamal dan praktikkannya. Aamiin

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.