Surya S Great Grain Minuman Multi Bijirin Untuk Sekeluarga

Surya S Great Grain Minuman Multi Bijirin Untuk Sekeluarga | Mahukan sahur yang ringan, cepat lagi berkhasiat, untuk rasa kenyang yang lebih lama? Jangan lupa dapatkan Surya S Great Grain. KakYa ada try satu minuman multi bijirin terbaru keluaran Surya Malaysia. Sebelum ni KakYa memang dah biasa dengan produk keluaran Surya Malaysia. Tapi produk terbaru yang KakYa cuba ni lain sikit daripada produk keluaran Surya Malaysia yang terdahulu. Pernah dengar mengenai Surya S Great Grain? KakYa nak kongsi cerita dengan korang la ni. KakYa mula ambil Surya S Great Grain pada awal minggu pertama puasa. Biasanya KakYa akan minum segelas Surya S Great Grain untuk sahur. Korang pon boleh try Surya S Great Grain waktu bersahur nanti.


Ya la kan kekadang waktu sahur ni kita takde selera nak makan nasi atau makanan lain tapi kena makan juga untuk dapatkan tenaga sepanjang berpuasa. Surya S Great Grain sesuai untuk seisi keluarga. Anak anak KakYa pon minum waktu sahur.


Setakat ni, Surya S Great Grain antara produk pertama yang KakYa jumpa kaya dengan bijirin. Selalu la jugak makan atau minum produk bijirin cam gini tapi kandungan bijirin dia takde la sebanyak kandungan bijirin kat dalam Surya S Great Grain ni. Memang puas hati la beli satu pek besar ni dapat pelbagai khasiat daripada pelbagai bijirin dan bahan istimewa yang lain.


Kandungan Yang Terdapat Dalam Surya S Great Grain 

Ok bila cakap bab makanan atau minuman, perkara utama yang orang nak tahu mestilah bahan bahan yang terkandung kat dalam makanan atau minuman tersebut. KakYa citer sikit kat korang, antara kandungan Surya S Great Grain. Kat dalam produk ni ada bukan satu bukan dua bukan jugak tiga tapi ada 18 bijiran yang terdiri daripada beras merah, kacang merah, kacang hijau, benih coix, biji bunga teratai, biji rami, beras perang, jagung, kacang soya, gandum, sekoi, bijan hitam, kacang walnut, kernel aprikot, kacang hitan, benih chia, beras pulut. Fuhhh banyaknya bijirin yang ada kat dalam kandungan Surya S Great Grain ni.


Surya S Great Grain mengandungi protein yang tinggi dengan sumber serabut diet, tiada pengawet dan yang penting Surya S Great Grain dijamin HALAL. Jadi korang tak perlu risau boleh minum tanpa was was. Yes HALAL! Lagi satu ianya sedap dan lazat. Anak anak pon sukakan Surya S Great Grain.

Selain 18 bijirin, Surya S Great Grain turut mengandungi 5 bahan istimewa yang lain iaitu ekstrak buah delima, ekstrak buah zaiton, ekstrak habbatussauda, ekstrak madu dan ekstrak buah ara (buah tin).

Dek kerana banyak sangat khasiat yang terkandung kat dalam Surya S Great Grain ni, KakYa sarankan untuk korang cuba. Yang baik baik ni elok la kita war warkan untuk orang lain cuba jugakkan?

Cara Penyediaan Surya S Great Grain

Cara penyediaan Surya S Great Grain ni mudah jer. Korang bukak satu sacet Surya S Great Grain dan masukkan dalam gelas pastu masukkan air suam anggaran 180 ke 200 ml dan kacau bagi sebati. Kena guna air suam, kalau air sejuk nanti jadi ketul ketul tak larut kat dalam air. Bila dah larut dah boleh minum. Sangat sangat sesuai dihidangkan ketika suam. Cuba tengok warna dia, Pink you olllsss. Tergoda pulak nak minum bila tengok warna pink tuuuu.

Nampak tak bila guna air suam dia melarut cantik jer. Takde la ketul ketul nanti. Kacau bagi sebati dulu.

Dah boleh minum. Tunggu apa lagi jom kita minum dulu!

Sedap Ke Surya S Great Grain Ni?

Dah siap bancuh, minum pon sudah. Nak tahu sedap ke idok Surya S Great Grain ni ya? Opkos la sedap bagi KakYa. Rasa dia ada rasa lemak lemak manis camtu, takde la rasa manis macam gula sekadar manis biasa jer. Kekadang ada rasa cam makan nestum pon iya jugak. Yang penting sedap dan mengenyangkan. Alhamdulillah. Lupa KakYa nak bagitau, Surya S Great Grain ni selain dijadikan minuman boleh juga dijadikan bahan tambahan untuk membuat kek dan kuih muih.


KakYa sarankan untuk korang cuba Surya S Great Grain ni terutama korang yang inginkan kesihatan yang baik dan menjalani gaya hidup sihat. Pilihan terbaik untuk seisi keluarga pastinya Surya S Great Grain. KakYa dah cuba dah Surya S Great Grain ni,  korang bila lagi?

Cara Mendapatkan Surya S Great Grain 

Untuk maklumat lanjut mengenai Surya S Great Grain, korang boleh layari laman sesawang tertera dan jangan lupa untuk dapatkan Surya S Great Grain di laman e-commerce Shopee.

Facebook link:
E-Commerce link Shopee:
http://bit.ly/SGGShopee

Catat Ulasan

3 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.