Kekal Bertenaga Sepanjang Berpuasa Dengan Surya S Great Grain

Kekal Bertenaga Sepanjang Berpuasa Dengan Surya S Great Grain  | Pemilihan makanan berkhasiat dan seimbang waktu bersahur amat penting untuk membekalkan tenaga kepada badan kita di bulan Ramadhan ini. Dengan tenaga yang ada kita mampu menjalankan aktiviti harian dengan sempurna walaupun bulan puasa.

Nasihat KakYa, jangan lupa untuk memilih makanan yang tinggi kandungan serat serta karbohidrat kompleks kerana ianya dapat melambatkan proses penghadaman. Dengan cara ini kita akan mempunyai lebih tenaga saat menjalani ibadah puasa. Antara makanan yang melambatkan proses penghadaman adalah multi bijirin dan salah satunya ialah Surya S Great Grain. Jadi jangan lupa tau, dapatkan Surya S Great Grain untuk sahur korang sepanjang bulan Ramadhan ini.

Surya S Great Grain 

Surya, Surya S Great Grain, Minuman Multi Bijirin, Minuman Untuk Tenaga,

Surya S Great Grain diformulasi daripada kombinasi 18 bijirin yang terdiri daripada beras merah, kacang merah, kacang hijau, benih coix, biji bunga teratai, biji rami, beras perang, jagung, kacang soya, gandum, sekoi, bijan hitam, kacang walnut, kernel aprikot, kacang hitam, benih chia, beras pulut. Produk ini sangat sangat sesuai untuk mereka yang peka dengan kesihatan dan keluarga yang ingin mencapai gaya hidup yang lebih sihat, dengan kandungan kebaikan yang diperoleh daripada 18 jenis multi-bijirin dan 5 makanan sunnah.

Kebaikan yang terdapat dalam 18 bijirin ini antaranya;
- Sumber serat diet.
- Membantu pengurusan berat badan yang sihat.
- Membantu mengawal keseimbangan glukosa darah.
- Menggalakkan kesihatan sistem pencernaan. 

Surya, Surya S Great Grain, Minuman Multi Bijirin, Minuman Untuk Tenaga,

Selain 18 bijirin, Surya S Great Grain turut mengandungi 5 bahan istimewa semulajadi yang lain iaitu ekstrak buah delima, ekstrak buah zaiton, ekstrak habbatussauda, ekstrak madu dan ekstrak buah ara (buah tin).

Kebaikan yang terdapat dalam 5 bahan istimewa antaranya;
- Sumber antikosidan.
- Membantu meningkatkan imuniti.
- Membantu melindungi kesihatan jantung.
- Membantu mengekalkan kesihatan kulit. 

Surya S Great Grain mempunyai rasa yang hebat,  mengandungi protin yang tinggi dengan sumber serabut diet, tiada  bahan pengawet dan dijamin HALAL oleh JAKIM dan pengilangan  produk ini mendapat status GMP, HACCP dan MESTI.

Surya, Surya S Great Grain, Minuman Multi Bijirin, Minuman Untuk Tenaga,

"Ramai yang mengidamkan manfaat makanan sunnah ini namun ia sukar ditemui di Malaysia dan sebahagian daripadanya hanya boleh didapati diluar negara. Tambahan pula, makanan tersebut dijual pada harha yang agak mahal. Kini, dengan Surya S Great Grain, pengguna dapat memperoleh manfaat yang sangat diidamkan tanpa berbelanja besar". 
- Pengasas SURYA MALAYSIA; Douglas Lee.

Surya, Surya S Great Grain, Minuman Multi Bijirin, Minuman Untuk Tenaga,

Mana Nak Dapatkan Surya S Great Grain?

Surya S Great Grain dijual di semua cawangan Watsons, butik Himalaya, farmasi tempatan terpilih dan juga Shopee.

Untuk maklumat lanjut mengenai Surya S Great Grain, korang boleh layari laman sesawang tertera dan jangan lupa untuk dapatkan Surya S Great Grain  di laman e-commerce Shopee. 

Facebook link:
E-Commerce link Shopee:

Catat Ulasan

3 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.