Bersahur Bersama Seri Aji Beli Dan Menang RM10,000

Bersahur Bersama Seri Aji Beli Dan Menang RM10,000 | Korang dah mula sibuk cari resepi untuk sahur bersama keluarga ke pada bulan Ramadan yang bakal menjelang nanti? Alang alang korang duk sibuk cari resepi untuk sahur tu KakYa nak warwarkan kat korang, jangan lupa dapatkan segera Perencah Nasi Goreng SERI-AJI® untuk masakan sahur yang mudah dan sedap! Masakan bertambah sedap dan lazat dengan Perencah Nasi Goreng SERI-AJI®. 

Beli Perencah Nasi Goreng SERI-AJI® dari 25hb Mac - 5hb Jun 2019 untuk peluang memenangi hadiah berjumlah RM10,000! Peraduan SERI-AJI® akan berlangsung dari 25hb Mac 2019 hingga 5hb Jun 2019 (“Tempoh Peraduan”). Ajinomoto (Malaysia) Berhad (“Penganjur”) berhak untuk memendek atau memanjangkan Tempoh Peraduan tanpa memberi sebarang notis terlebih dahulu. Semua penyertaan yang diterima selepas Tempoh Peraduan akan terbatal secara automatik.


Cara Untuk Menyertai Peraduan Bersahur Bersama Seri Aji

Beli mana-mana SERI-AJI® Perencah Nasi Goreng bernilai RM3 ke atas di dalam resit tunggal dalam tempoh peraduan.


Ambil gambar bungkusan SERI-AJI® Perencah Nasi Goreng berserta bukti pembelian dalam sekeping gambar.


Layari http://www.ajinomoto.com.my/ sahurcontest/, isikan borang dan muat naikkan gambar tersebut.


Pelbagai hadiah dengan nilai melebihi RM10,000 untuk dimenangi. 


Tunggu apalagi jom la join sekarang juga. Dapatkan segera Perencah Nasi Goreng SERI-AJI® untuk menyertai peraduan ini. Selamat berjaya korang.

Catat Ulasan

2 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.