Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris Dengan Buku MBBI

Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris Dengan Buku MBBI | Dulu Umi selalu risau bila Akif cakap tak berapa nak faham sangat Bahasa Inggeris . Bila tak faham mula la tak nak belajar Bahasa Inggeris . Jenuh la Umi duk berleter suruh baca buku . Tapi kalau baca pon sekejap jer , sebab dia akan cakap tak paham la Umi .

Tapi bila Umi ambil pendekatan belikan dia Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris , Umi dah tak risau lagi . Daripada tak minat terus jatuh cinta dengan Bahasa Inggeris . Ni semua sebab BUKU MBBI ni la . Sangat sangat mudah sebab ada penerangan dalam Bahasa Melayu . Siap dengan latihan dan set jawapan sekali .



Umi , Ibu , Mama , Mommy dan jugak Bonda kat luar sana dah ada ke Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris untuk anak anak kat rumah tu ? Kalau takde lagi meh la sini kita sembang santai tentang BUKU MBBI .

Antara Keistimewaan Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris 

- Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggerissesuai untuk semua peringkat umur . Dari tadika , sekolah rendah , sekolah menengah , kolej dan universiti . 

- Sangat sangat sesuai untuk anak anak yang akan menduduki peperiksaan UPSR , PT3 , SPM dan STPM .

- Mengandungi 262 mukasurat termasuk set jawapan ( memang tebal ) .

- Mempunyai nota berwarna yang menarik dan sangat mudah difahami .

- Mempunyai penerangan yang jelas dalam bahasa ibunda ( bahasa melayu ) .

- Grammar dan Vocabulary diterbitkan dalam satu naskah ( ringkas , easy to carry ) .

- Latihan pengukuhan dan set jawapan turut di sediakan .

- Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris TIADA di pasaran umum ( boleh didapati dari agen sah sahaja ) .

- Buku ini telah diterbitkan dan dijual sejak 2013 . Kini sudah beratus ribu naskah terjual dan berkali kali diulang cetak dalam setahun .

- Harga buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris RM39 untuk Semenanjung Malaysia dan RM42 untuk Sabah Sarawak . Harga tidak termasuk kos pos . Harga yang sangat berbaloi berbanding ilmu yang boleh diguna pakai sampai bila-bila ! 

Bagaimana Nak Dapatkan Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris 

Ramai yang tertanya tanya bagaimana nak mendapatkan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris ini ? Ok buat masa sekarang kalau korang nak dapatkan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris boleh terus beli online melalui KakYa . Semua urusan jual beli adalah melalui online sahaja .

Berminat untuk mendapatkan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris ? Boleh whatsapp KakYa ok .



Catat Ulasan

4 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.