Cara Membuka Pintu Rezeki Yang Tertutup Menjadi Lancar

Cara Membuka Pintu Rezeki Yang Tertutup Menjadi Lancar | Setiap manusia yang diciptakan oleh Allah SWT di duni ini telah ditetapkan rezeki untuk mereka . Sejak di dalam kandungan ibu lagi , Allah SWT telah menjamin rezeki untuk semua makhluknya dan tidak dikurangkan sedikit pun daripadanya . Manusia diminta untuk , berdoa , berusaha dan bertawakkal nescaya ia akan mendapat dan memiliki rezeki yang telah disediakan oleh Allah SWT dimuka bumi ini . Bagi memperoleh rezeki yang lancar marilah kita sama sama membuka pintu rezeki yang tertutup seluas luasnya .

Cara Membuka Pintu Rezeki Yang Tertutup

Cara membuka pintu rezeki yang tertutup ini terdiri dari amalan singkat dan mudah , diantaranya :

1. Memperbanyak mambaca lafaz Hauqolah , yaitu “LA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAH”. ( Minima sebanyak 100X sehari ) . InsyaAllah dengan membaca zikir ini rezekinya lancar dan dimudahkan . 

2. Setiap hari membaca “LA ILAHA ILLALLAHUL MALIKUL HAQQUL MUBIN”. Baca sebanyak 100X setiap selesai solat Isyak dan solat subuh .

3. Memperbanyakkan istighfar “ASTAGH FIRULLAAHAL ADZIIM”. Baca sebanyak 300X setiap hari . Memperbanyakkan istighfar dapat membebaskan kita dari segala masalah dan membuka pintu rezeki selebar-lebarnya .

4. Membaca SURAH AL IKHLAS 

5. Membaca SURAH AL WAQI'AH pada setiap malam sebanyak 1 kali  (sebelum tidur) atau selepas bangun pagi selesai solat subuh. 

6. Memperbanyakkan solawat nabi untuk membuka pintu rezeki seluas luasnya . “ALLAHUMMA SHALLI ALAA SAYYIDINA MUHAMMAD WA ALAA ALI SAYYIDINA) MUHAMMAD ” .

7. Membaca “SUBHANALLAH WABIHAMDIHI SUBHANALLAHIL ADZIIM”.

Inilah beberapa cara membuka pintu rezeki yang tertutup agar menjadi lancar yang dapat KakYa kongsikan untuk kita semua . Semoga kita semua dimudahkan oleh Allah dan diberikan kelimpahan rezeki tiada henti , insyaallah . Semoga bermanfaat untuk KakYa dan sahabat juga . 

Jom kita belajar lagi tentang Magnet Rezeki Cara Allah >> Download workbook 100 Hari Magnet Rezeki di sini  >>>

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. thanks sharing.. lepas ni boleh amalkan selalu..kadang2 culas.. Tak boleh nak buat hari2..heheh

    BalasPadam
  2. allahuakhbar. nice sharing kak..
    semoga makin murah rezeki kita semua Allah berikan =D

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.