Menang iPhone X Setiap Minggu Dengan Menyertai BeQueen Video Challenge

Menang iPhone X Setiap Minggu Dengan Menyertai BeQueen Video Challenge | Wow ! Wow ! Wow !!!  IPhone X untuk di menangi setiap minggu . Korang kena join BeQueen Video Challenge kalau korang nak menang iPhone X . Macam mana nak menang kena baca entri KakYa ni sampai habis okey . KakYa pon nak menang iPhone X jugak la . Jom kita pakat pakat join , mana tahu boleh menang iPhone X . 


BeQueen Video Challenge 

Pernahkah korang dengar tentang #BeQueenChallengeMY  ??? ..

Peluang untuk korang memenangi IphoneX setiap minggu !

Bagaimana untuk menyertai ? Sangat sangat mudah , korang boleh ikut langkah-langkah kat bawah ;

Langkah 1: Beli produk BeQueen dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM150.

Langkah 2: Muat naik video kreatif korang dengan BeQueen dan tag Bequeen HQ di Facebook dan juga Instagram .

Langkah 3: Like & share halaman FB Bequeen HQ dan IG BeQueen di @bequeen_hq 

Sila lawati halaman Facebook BeQueen Hq  dan Instagram @bequeen_hq atau laman web www.bequeen.my untuk mendapatkan maklumat lanjut . https://bit.ly/2NkMLqJ ( link peraduan ) .

Jangan lupa untuk hashtag ! Video yang mendapat tontonan dan like yang paling banyak akan menang !

#BeQueenChallengeMY #BeQueenMY

Apa Itu BeQueen Skincare ? 

Ok kali ni KakYa nak citer kat korang mengenai BeQueen Skincare . KakYa harap bila KakYa citer kat sini korang akan dapat lebih info bagi memudahkan korang untuk mendapatkan produk BeQueen Skincare . Nanti takde la korang tertanya tanya lagi apabenda la BeQueen Skincare ni . 

BeQueen Skincare adalah produk penjagaan kulit yang baru saja dikeluarkan di pasaran dan telah ramai orang di luar sana sedang mencuba produk hebat ini .  BeQueen Skincare sangat sangat sesuai untuk semua jenis tona kulit dan jenis kulit . Tak kira kulit korang jenis kering ke berminyak ke semua boleh guna BeQueen Skincare .

Tadaa ni la dia rupa paras kotak BeQueen Skincare kalau korang nak tahu . Ha aa tengok kotak pon dah terjatuh suka dengan warna warna lembut kat situ kan kan kan . Tak tengok lagi isi kandungan kat dalam . Dah tengok isi kat dalam konpem lagi suka .

Kenapa KakYa cakap semua boleh guna BeQueen Skincare . BeQueen Skincare tiada bahan kimia berbahaya di dalam mana-mana produk keluarannya dan bahan-bahannya adalah 97%  diperbuat daripada bahan organik . Antara bahan utama yang terdapat dalam BeQueen Siincare adalah Madu Lebah Kelulut ( Trigona Honey ) .

Madu Lebah Kelulut ( Trigona Honey ) mempunyai banyak komponen bermanfaat yang akan memberi manfaat kepada kulit dan meningkatkan kulit keseluruhan anda .

Jeng jeng jeng suka tak ! suka tak ! . Opkos la suka sebab set mewah 4 dalam 1 ni memang awesome dan pasti memenuhi citarasa korang yang inginkan kulit wajah sehalus kulit bayi . 

BeQueen Skincare terdiri daripada Set 4 dalam 1 termasuk Pencuci Muka Trigona Honey , Krim Siang Trigona Honey , Krim Malam Trigona Honey dan Serum Trigona Honey . 

Pencuci Muka Trigona Honey 



- Pencuci Muka Trigona Honey membersih bahagian kulit dengan rata tanpa mengeringkan kulit muka . Ekstrak minyak zaitun dan esktrak madu lebah kelulut memulih kulit akibat luka .

Krim Siang Trigona Honey 



- Krim Siang Trigona Honey mengandungi SPF 30 yang menghalang sinar UV cahaya matahari . Ekstrak buah “Bearberry” dapat membantu meratakan kulit dan kombinasi ekstrak madu lebah kelulut bersama , berkesan untuk melembut dan mencantikkan kulit menjadi lebih sihat , lembut dan bersinar . 

Krim Malam Trigona Honey



- Krim Malam Trigona Honey memperkaya dan memulih semasa anda tidur . Madu lebah kelulut aktif dan asid ‘hyaluronic’ membantu memulihkan kulit secara luar dalam . Bertindak sebagai agen pelembap kulit , ia membantu melembut dan melambatkan penuaan kulit untuk tampak lebih sihat !

Serum Trigona Honey 



- Serum Trigona Honey ini diperkaya dengan magnesium , potassium dan kalsium yang membantu untuk memperbaik pulih sel kulit dan memberikan perbezaan yang menakjubkan pada kulit .

BeQueen Skincare adalah produk penjagaan kulit semulajadi , tiada percubaan ke atas haiwan dan mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia ( KMM ) . Diinspirasi dari estrak alam semula jadi dan “Madu Lebah Kelulut” diperbuat khas untuk anda . Mengandungi minyak zaitun , ekstrak bearberry , esktrak alga dan kombinasi madu lebah kelulut (Trigona Honey) yang berkesan untuk 100% khasiat , melembap dan kebaikan kulit .


Kebaikan khasiat madu lebah kelulut juga dapat memelihara kecantikan semula jadi kulit korang agar menjadi lebih sihat dan bersinar . Wah ! bersinar gitu .. Makin glowing la wajah korang kalau korang guna BeQueen Skincare ni secara konsisten .

Selain produk 4 dalam 1 ini , terdapat beberapa produk BeQueen yang korang boleh cuba  dan KakYa sarankan untuk korang cuba Trigona Honey Essence .


Trigona Honey Essence dipanggil sebagai ‘magic water’ . Tak susah nak guna hanya semburkan semburan pada kulit wajah jer . Mudah sesangat . Estrak Alga menjadikan kulit lembut dan sihat dari dalam serta bertindak sebagai antioksidan dan menjaga kulit dari radikal bebas . Kena cuba okey !

Apa Kata Pengguna BeQueen Mengenai Produk Hebat Ini 






A post shared by BeQueen Malaysia (@bequeen_hq) on



A post shared by BeQueen Malaysia (@bequeen_hq) on

Amacam berminat tak dengan BeQueen Skincare . Dah tahu serba sikit mengenai BeQueen Skincare ni pasni boleh la korang cuba produk ni dan jadikan rutin harian untuk mendapatkan kulit wajah yang flawless .

Untuk maklumat lanjut mengenai BeQueen Skincare korang boleh lawati dan layari laman tertera di bawah :

Facebook : www.facebook.com/bequeen.my/
Instagram : www.instagram.com/bequeen_hq/
Website : http://bequeen.my/
No Tel : 013 - 204 0013
Alamat : BeQueen, Star Central, Lingkaran Cyber Point Timur, Cyber 12, 63000, Cyberjaya

Catat Ulasan

4 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.