Selamat Hari Lahir Encik Suami

Selamat Hari Lahir Encik Suami | Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah.  Engkau hadirkan seorang insan, kawan, suami dan bapa untuk anak anak ku. Selamat hari lahir suamiku yang ke 38 . Semoga abang panjang umur, murah rezeki sentiasa dalam redha, rahmat dan lindungan Allah SWT. Aaamin aamin. Tiada hadiah dan ucapan terindah selain doa dan ucapan Selamat Hari Lahir untuk abang.

Umur dah semakin meningkat setahun lagi.. Alhamdulillah Allah bagi kesihatan yang sihat buat abang  untuk terus mencari rezeki buat anak anak dan keluarga. Moga abang sentiasa tabah dan sentiasa  dilindungi Allah. Sentiasa sihat selalu serta dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur. Terima kasih kerana menjadi seorang suami yang baik  dan seorang abah yang penyayang  dan penyabar untuk anak anak kita.


Selamat Hari Lahir abang. Semoga dengan bertambahnya usia akan bertambah juga keimanan, kesabaran dan kecintaan kepada Allah. Doa Umi akan sentiasa mengiringi perjalanan hidup abang. Semoga Abang dipermudahkan segala urusan dan diberi kesihatan yang baik. InsyaAllah ..


Choosing to spend the rest of my life with you is the best choice I have made in my life. You are my refuge, my comfort and my happiness. There is nothing more I wanted in this life! I love you, hubby.. happy beday ..


Thank you the years of love, support, and fond memories. Looking forward to many more years spent with you. Wishing you a happy birthday, from your wife...

Love u so much sayang ..

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Alhamdulillah, semoga bahagia sampai ke syurga ye sis :)

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Lahir :)

    *Lama tak singgah sini

    https://aerillhassan.blogspot.com/

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.