Mewangi Bersama Perfume Pocket Spray By Biobax

Mewangi Bersama Perfume Pocket Spray Biobax | Bila berbicara mengenai wangian, Lya pasti ramai sahabat kat luar sana sukakan wangian. Tak kira lelaki atau wanita, pasti ada wangian pilihan hati masing masing. Seronok bila kita memilik perfume yang sesuai dengan jiwa kita. Bila pakai wangian kita rasa hebat dan lebih berkeyakinan. Anyway, kali ni Lya tak nak cerita mengenai wangian yang banyak dijual kat luar sana tapi Lya nak citer mengenai wangian terbaru yang dihasilkan oleh pihak BIOBAX iaitu Perfume Pocket Spray Biobax. Nak sharing la kat korang wangian terbaru pilihan Lya sekarang ni.


Perfume Pocket Spray Biobax

Perfume Pocket Spray Biobax adalah sejenis perfume poket yang senang di bawa ke mana mana. Terdapat dua jenis iaitu BetterMan untuk pengguna lelaki dan Falling In Love untuk pengguna wanita. Bau dia takyah cakap la, memang wangiiiii sangat.



Kelebihan Perfume Pocket Spray Biobax

Pasti ramai di kalangan sahabat Lya yang tertanya tanya apa kelebihan Perfume Pocket Spray Biobax ni. Lya senaraikan kat bawah antara kelebihannya :

- Perfume Pocket Spray Biobax boleh digunakan untuk solat.
- Bau dia lebih kepada fresh, floral and pleasant.
- Perfume Pocket Spray Biobax adalah jenis EDP dan boleh tahan 8 hingga 12 jam.
- Tersedia dalam dua kategori BETTER MAN untuk lelaki dan FALLING IN LOVE untuk wanita.
- Pati fragrance dalam Perfume Pocket Spray Biobax diimport dari France.
- Botol bukan daripada kaca tapi diperbuat daripada high quality plastic material. Jatuh pon tak pecah.
- Ringan dan mudah untuk di bawa. Boleh masukkan kat poket jer, terus bawa ke mana saja.
- Bau tahan lebih lama. Kalau spray waktu pagi, malam pon ada bau lagi.
- Design botol dan kotak bercirikan design dari Morocco.

BETTER MAM untuk lelaki

FALLING IN LOVE untuk wanita

Perbezaan Perfume Pocket Spray Biobax Dengan Perfume Lain

Oleh kerana ramai yang tanya apa perbezaan perfume ni berbanding perfume lain kat pasaran. Perfume Pocket Spray Biobax sepertimana Lya bagitahu kat atas, bau dia lebih kepada fresh, floral and pleasant. Jadi bau dia memang sangat sangat best dan tak menusuk hidung bila spray. Sesetengah perfume lain, tak best sangat bau dia sebab kuat baunya dan menusuk hidung. Kekadang bila pakai rasa cam nak bersin dan boleh buat kita pening kepala. Jadi, kalau korang nak beli perfume pastikan baunya tak menusuk sangat. Nak senang beli jer Pocket Perfume Spray Biobax.


Harga Pocket Perfume Spray Biobax

Dek kerana banyak kelebihan dan juga perbezaan ketara dengan jenama perfume lain di luar sana, opkos la harga Perfume Pocket Spray Biobax sedikit berbeza. Jadi kalau korang rasa harganya mahal korang kena check balik kelebihan dan perbezaan ketara Perfume Pocket Spray Biobax berbanding jenama lain. Harga pasaran Perfume Pocket Spray Biobax adalah RM50 untuk 2 botol tidak termasuk kos penghantaran. Tapi sekarang ni ada promosi untuk 2 botol RM45 tak termasuk kos penghantaran.

Ok kalau korang rasa rasa nak dapatkan Perfume Pocket Spray Biobax ni, korang boleh WhatsApp nombor tertera kat bawah ni untuk maklumat lanjut.

WhatsApp : +60199202004
WhatsApp : +60199202004
WhatsApp : +60199202004


Catat Ulasan

4 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.