Traveloka Sale-abration Menyajikan Tawaran Menarik Untuk Percutian Anda

Traveloka Sale-abration Menyajikan Tawaran Menarik Untuk Percutian Anda | Traveloka Sale-abration! Mac ini. Yahoo, kini tiba masa untuk merealisasikan impian percutian korang bersama Traveloka. Eksklusif dibawakan untuk korang oleh Traveloka. Pihak Traveloka menawarkan tawaran penerbangan yang sangat menarik untuk pelbagai destinasi terpilih bersama sama tawaran hotel yang luar biasa untuk korang sempena Traveloka Sale-abration. Jadi jangan ketinggalan untuk mencari dan menempah destinasi percutian korang saat tawaran menarik ini berlangsung bermula 10 hingga 31 Mac 2017. Sedang berlangsung sekarang ni tau !!. Jom terbang menerusi 100,000 lebih laluan penerbangan dan menginap di 100,000 lebih hotel di serata dunia.


Traveloka Sale-abration

Traveloka Sale-abration. Apa benda sebenarnya Traveloka Sale-abration ni. Korang mesti tertanya tanya kan? Ok Lya citer sikit mengenai Traveloka Sale-abration untuk korang lebih faham. Traveloka Sale-abration adalah pameran pelancongan dalam talian yang membawa tawaran besar untuk penerbangan dan juga hotel di seluruh destinasi domestik dan juga antarabangsa. Dengan promosi penerbangan serendah RM40 ke destinasi domestik dan di bawah RM100 ke destinasi antarabangsa, tawaran ini adalah satu tawaran terbaik untuk korang. Traveloka Sale-abration adalah sesuatu yang korang pasti tak nak ketinggalan. Tawaran hotel dan juga promosi penerbangan untuk anda melancong bersama keluarga atau rakan rakan pastinya lebih indah bersama Traveloka. Tawaran menarik destinasi terbaik khas untuk korang.





Aplikasi Traveloka Book Flight & Hotel 

Bagi memastikan korang tidak ketinggalan info info penting mengenai destinasi percutian menarik dan juga tawaran penerbangan hebat dari Traveloka, apakata korang muat turun aplikasi Traveloka Book Flight & Hotel . Jika korang muat turun aplikasi ini di telefon pintar korang, korang tak perlu lagi bersusah payah untuk mencetak e-tiket dan juga baucer hotel. Dengan menggunakan aplikasi Traveloka korang boleh mengakses semua butir butir tempahan , e-tiket dan juga baucer hotel hanya melalui peranti korang bilamana korang log masuk ke akaun Traveloka. Semua lebih mudah dan senang dengan aplikasi Traveloka. 


Untuk makluman korang, segala maklumat harga yang dipaparkan dalam aplikasi Traveloka termasuk cukai lapangan terbang dan juga surcaj lain adalah harga SEBENAR. Dalam ertikata yang lebih mudah tiada kejutan pada harga yang perlu korang bayar. Apa yang korang lihat itulah yang korang perlu bayar takkan ada pertambahan harga di kemudian hari. Jadi korang tak perlu nak rasa bimbang atau risau akan penambahan harga kerana harga adalah sepertimana TERTERA. Harga JUJUR la orang cakap.


Aplikasi ini juga membolehkan korang menempah, membayar dan mendapatkan e-tiket atau baucer hotel dalam masa tak sampai satu minit. Perghh mudah dan cepat, pantas dan terbaik. Bila bila masa hanya di hujung jari korang. Mudah kan ? Opkoss laa mudah. Inikan Traveloka.. 



Jadi apa tunggu lagi, bertindak segera muat turun aplikasi Traveloka untuk memudahkan tempahan percutian korang hanya dalam satu platform. Nikmati tawaran perjalanan lebih murah dan juga hotel terbaik untuk percutian korang akan datang. Pastinya lebih nilai untuk wang yang bakal korang belanjakan. Tawaran terbaik pastinya dari Traveloka untuk korang. Happy holiday ! .. Ingat nak bercuti INGAT TRAVELOKA !! Mudahnya melancong bersama Traveloka. Traveloka sentiasa ada untuk korang bagi merealisasikan perjalanan pelancongan korang menjadi YANG TERBAIK .

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. nak guna traveloka, hujung minggu ni kalau jadi nak pergi jalan2 booking hotel

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.