Lazada Birthday Sale Bermula 22 Sehingga 24 Mac 2017


Apalagi jom kita check apa yang surprise sangat ni sempena Lazada Birthday Sale 22 hingga 24 Mac 2017 nanti. Kita shopping bebanyak nanti ..

Pelbagai barangan tersedia untuk korang pilih, pastinya pilihan terbaik untuk korang dari Lazada Malaysia. Macam macam ada, macam macam pilihan yang korang boleh pilih nanti. 

Terdapat juga beberapa jenama barangan yang korang boleh reserve tau, dan yang paling best  korang akan dapat voucher bernilai RM10 dengan pembelian berjumlah RM50. Sangat mudah dan berbaloi baloi untuk wang yang korang belanjakan di Lazada. Apa yang perlu korang buat, hanya masukkan email korang dan pihak Lazada akan membalas email korang nanti untuk tindakan susulan. 

Wowwww !! Adalagi yang paling best laaa..Jika korang shopping online di Lazada bermula 22 Mac sehingga 24 Mac 2017, korang berpeluang untuk memenangi tiket penerbangan ke SECRET DESTINATIONS pilihan Lazada Malaysia. Wahhh tiket penerbangan gitu !! Alahai apa tunggu lagi jom la shopping kat Lazada Malaysia, mana la tahu rezeki korang boleh menang tiket penerbangan. 

Jadi jangan lupa tau mark sesiap tarikh 22 Mac hingga 24 Mac 2017 dan jangan lupa shopping barangan pilihan hati korang kat Lazada okey. Jom shopping online di laman web Lazada sempena Lazada 5 Birthday Suprise 22 hingga 24 Mac 2017. Nak menang hadiah best best jom ler shopping kat Lazada Malaysia. Lazada Malaysia pusat shopping terbaik untuk anda .. Happy shopping !!!

Catat Ulasan

6 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.