FemMist Spray Intim Mudah Bawa Pilihan Terkini Untuk Wanita

FemMist Spray Intim Mudah Bawa Pilihan Terkini Untuk Wanita| Dirumus khas dengan manggis dan manjakani,FemMist telah direka untuk melegakan simptom-simptom masalah intim wanita seperti kegatalan, keradangan, keputihan, bau yang kurang menyenangkan dan rasa tidak selesa.Jadikan FemMist rakan baru Miss V anda !.Ianya semulajadi dan berkesan untuk Penjagaan di kawasan intim.Jom mulakan penjagaan rapi Miss V anda dengan FemMist.


FemMist Spray Intim Mudah Bawa Pilihan Terkini Untuk Wanita , Feminine Wash ,Feminine Hygiene , Beaute Feminine Mist ,  Penjagaan  Kawasan intim , Penjagaan Berkesan Miss V , Cara Mudah Jaga Vagina , Produk Penhagaan Miss V Terbaik , Manfaat Pencuci Vagina , Harga FemMist , Pencuci Miss V Terbaik , Furleybio ,




FemMist Spray Intim Mudah Bawa


Didatangkan dalam botol semburan aluminium yang langsing dan sofistikated,FemMist mudah dibawa dan mudah digunakan; hanya semburkan dan alami keselesaan serta keyakinan serta-merta. Simpan FemMist di dalam tas tangan untuk dibawa bersama anda ke mana-mana jua! Sangat mudah nak bawa ke mana saja kerana saiznya yang kecil..


FemMist Spray Intim Mudah Bawa Pilihan Terkini Untuk Wanita , Feminine Wash ,Feminine Hygiene , Beaute Feminine Mist ,  Penjagaan  Kawasan intim , Penjagaan Berkesan Miss V , Cara Mudah Jaga Vagina , Produk Penhagaan Miss V Terbaik , Manfaat Pencuci Vagina , Harga FemMist , Pencuci Miss V Terbaik , Furleybio ,


Dibangunkan oleh Furley Bioextracts, sebuah syarikat bioteknologi dan agroteknologi Malaysia,rumusan semulajadi FemMist yang mengandungi Dermaxan® (ekstrak kulit buah manggis), ekstrak manjakani dan minyak pati lavender mengekalkan keseimbangan pH optimal di bahagian intim anda,sekaligus memastikan kesihatan vagina yang optimal.

Lazim digunakan dalam perubatan tradisional selama beberapa generasi, kajian terkini telah
menunjukkan bahawa ekstrak kulit buah manggis – iaitu bahan asas FemMist – juga sesuai sebagai agen anti-keradangan, anti-bakteria, anti-fungus dan anti-viral yang kuat. 




Sebuah kajian oleh Taylor’s University mendapati FemMist berupaya membunuh candida albicans – salah satu punca utama jangkitan fungus – dan pseudomonas aeruginosa dalam jangkitan saluran kencing (UTIs).

FemMist disyorkan kepada semua peringkat umur dari gadis muda sehingalah mereka yang telah menopouse.

Tahap hormon berubah dengan usia dan ini boleh memberi kesan kepada bahagian intim seperti kekeringan. FemMist memastikan kawasan intim kekal segar dan juga melembapkan kulit.


Manfaat FemMist



• Mengekalkan keseimbangan pH optimal vagina
• Anti-bakteria dan anti-fungus
• Mengatasi masalah keputihan
• Menghilangkan gatal-gatal dan inflamasi
• Kelegaan segera daripada simptom dan ketidakselesaan akibat jangkitan vagina
Melegakan kegatalan akibat rambut yang tumbuh
• Kesan melecet
• Menganjalkan dan memutihkan
• Selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit
Semulajadi dan berasaskan air, tidak merengsakan
• Pembungkusan yang tidak menonjol dan mudah dibawa bersama
• Produk diproses dalam premis yang disahkan halal (iaitu, tiada alkohol digunakan di sebarang
peringkat proses).



Cadangan Penggunaan FemMist



Cadangan penggunaan: Gunakan tiga kali sehari, atau selepas ke tandas agar kekal segar sepanjang hari.


Harga FemMist 



FemMist didatangkan dalam botol bersaiz 35ml berharga RM48.00 sebotol.

FemMist boleh dibeli secara online di http://store.furleybio.com/ atau di farmasi terkemuka di seluruh negara..TAPI sebelum tu, Lya ada surprise untuk pengunjung dan juga followers Blog Akif Imtiyaz....Nak tau apa surprise nya..Korang semua akan dapat diskaun sebanyak RM10 dengan pembelian FemMist ini...Sebelum beli korang boleh daftar di website yang Lya sertakan kat bawah dan masukkan Kod Khas yang tertera kat bawah ni ya..

KOD KHAS : FBIO-3PX

Atau kalau nak senang lagi korang boleh KLIK link ini  goo.gl/WOAAql  untuk pembelian produk FemMist.

Maklumat lanjut mengenai produk FemMist,sila layari laman tertera dibawah :



Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Sally pun baru-baru ni ada masalah keputihan...Mmg rasa sangat tak selesa dan rasa macam tak bersih je badan.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.