Peraduan Enchanteur Raya Snap And Win

Hai hai hai korang.Raya dah nak dekat.Tinggal beberapa minggu jer lagi.Meh sini Lya nak habaq sikit kat korang..Enchanteur Malaysia sedang mengadakan Snap And Win Contest di laman sosial instagram mereka. Jom rebut peluang untuk menangi set ENCHANTEUR Miniature dengan 2 langkah mudah :

1.Kongsikan keperluan Hari Raya anda dalam warna merah jambu atau kuning di instagram.Hanya warna merah jambu dan juga kuning SAHAJA..



2. #rayainpinknyellow dan #enchanteurmy

  , #enchanteurmy , snap & win contest , enchanteur malaysia , contest instagram enchanteur , enchanteur miniature ,join contest , jom join
Contoh penyertaan...

Syarat Peraduan Enchanteur Raya Snap And Win ..


- Peraduan ini hanya dibuka kepada warganegara lelaki dan perempuan Malaysia berumur 13 tahun dan ke atas dan mempunyai alamat di Malaysia serta mempunyai akaun Instagram yang sahih dan bukan akaun palsu yang dibina untuk tujuan menyertai peraduan semata-mata.

- Peserta tidak diperlukan membayar sebarang yuran untuk peraduan ini.

- Peserta harus FOLLOW laman Instagram Enchanteur untuk layak menyertai Peraduan ini.

- Para peserta hanya dibenarkan untuk post sekali untuk peraduan ini. 

- Setiap individu hanya layak memenangi SATU hadiah semasa tempoh peraduan.

- Jumlah hadiah akan diberikan untuk setiap pertandingan akan dinyatakan dalam kapsyen peraduan atau visual.

- PERADUAN BERAKHIR:11:59PM, 5 July 2016

- Pemenang akan diumumkan dalam tempoh 1 minggu selepas tarikh tutup peraduan. Pemenang akan dihubungi melalui kotak komen peraduan yang berkaitan, pengumuman di laman Instagram Enchanteur, dan secara respon kepada mesej peribadi yang dihantar oleh pemenang ke inbox Instagram Enchanteur.

Apalagi jom la join..Korang yang ada instagram tu boleh join sekarang..Kongsikan barangan raya korang yang bertemakan warna merah jambu dan juga kuning kat instagram Enchanteur dan menangi ENCHANTEUR Miniature..


Catat Ulasan

9 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.