Top Komentator July 2015 Blog Akif Imtiyaz

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Sabtu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Biasanya kalau bab bab UP entri TOP KOMENTATOR ni kan,Lya selalu jer terlambat update..Selalu terlupa..Bila tengok ada yang dah update baru la Lya teringat ..Alamak kita punya Top Komentator pon lum update lagi laaa..Tapi kali ni lain sikit,dari semalam lagi dah Lya printscreen Top Komentator blog Akif Imtiyaz ni..Petang ni dah boleh buat entri dah..Alhamdulillah masih ada yang sudi singgah dan sudi tinggalkan komen kat sini..Ini adalah ENTRI PENGHARGAAN buat anda yang sudi komen ...Terima kasih sahabat !!!



TOP KOMENTATOR JULY 2015 BLOG AKIF IMTIYAZ


Top Komentator

Inilah dia 10 sahabat bertuah yang masih setia singgah dan masih sudi meninggalkan sepatah dua kata komen kat Blog Akif Imtiyaz.Jom kita kenali 10 Blogger bertuah ini..Ada orang baru yang masuk carta laa bulan July..Ramai jugak pengomen baru .. Terima kasih banyak banyak sebab sudi komen..Lain kali jangan lupa datang lagi..

1- Azhafizah Md Nor
http://www.azhafizah.com/

Antara blogger yang memang tak pernah jemu tinggalkan komen kat blog Akif Imtiyaz..Terima kasih Fiza ..Nak edit blog cantik cantik boleh terjah blog Fiza..

2- Nurzakiah Hanum
http://anumkhairil.blogspot.com/

Anum..Yeyyy kali ni Anum tersenarai..Anum juga antara blogger yang rajin singgah dan rajin tinggalkan komen walaupon Lya takde masa singgah kat blog Anum..Tapi takpe usaha jugak singgah arini..Thanks Anum ...

3- Maria Firdz
http://www.mariafirdz.com/

Maria yang Lya kenali adalah seorang guru ..Maria ni memang blogger mesra alam sangat sangat..Selalu dan memang akan sentiasa singgah blog Lya..Kalau tak dapat komen satu entri dia akan komen banyak banyak entri sekaligus..Lya pon kadang kadang tak mampu nak BW macam Maria ni..Terima kasih Maria ...

4- Khir Khalid
http://www.khirkhalid.com/ 

Bro KK antara yang rajin jugak singgah Blog Akif Imtiyaz..Memang seorang yang pakar bab bab motivasi dan penulisan..Tak jemu singgah Blog Bro KK sebab info yang dilampirkan memang menarik dan cukup padat dengan isi yang bernas.Tak percaya anda boleh terjah sana baca sendiri apa yang di tulis..

5- Dramatic Uniq
http://www.dramaticuniq.com/

Ok seterusnya kita kenal ngan pemilik blog Dramatic Uniq..Siapakah dia ..Taraa Ain pemilik blog ini,.Seorang yang sangat peramah dan memang ramah tamah gitu..Nak sihat dengan STEVIA boleh terjah blog Ain..Tengok apa citer dia tentang STEVIA...Satu lagi satu lagi ..Ain ni salah seorang ahli #EFG sama cam Lya jugak ..


6- Muhammad Nizam
http://www.bahejabella.com/

Ni dia Nize..Lya panggil dia Nize..Hehehe Cikgu dari Terengganu dan jugak ahli #EFG..Dia ni bagus orangnya..Suka bila dah masuk group WhatsApp tengok part dia blur blur blur tu kita boleh la nak buli buli dia hahahaha..Nize ni pengedar SHAKLEE,jadi kalau nak beli SHAKLEE boleh la terjah blog dia..

7- Inani Hazwani
http://www.inanihazwani.com/

Taraa sorang lagi ahli #EFG yang terpilih jadi pengomen tegar blog Akif Imtiyaz ialah Inani Hazwani..Nani ni seorang yang comel dan sangat sangat comel..Suka baca blog Nani..Bila dia dah menulis panjang benor citer dia..Banyak kisah menarik Nani kat blog inanihazwani.com ..Jom kita selongkar apa citer Nani kat blog dia ...

8- Sentiasa Panas
http://www.sentiasapanas.com/

Taraa Sentiasa Panas ni memang sentiasa  panas la blog dia ..hehehe SP memang rajin jugak singgah dan komen kat sini..Selalunya kalau ada masa terluang tu ada la komen dia yang sangkut kat Blog Akif Imtiyaz.Jom kenali beliau di sentiasapanas.com .

9- Dunia Zumal
http://duniazumal.blogspot.com/

Kawan baik alam maya sejak awal berblogging adalah Zumal...Dia antara blogger yang sentiasa komen tak putus putus kat blog Lya..Tak cukup satu entri dia komen..Kadang kadang lima nam entri dalam satu masa..Pengeboom komen jugak ni..Dia pencinta kucing tau..Terima kasih Zumal sebab sudi lagi singgah blog Akif Imtiyaz.Nak kenal Zumal jom kita ke duniazumal.blogspot.com ...

10- Ms. Kejupenyet
http://akukaudansesuatu.blogspot.com/

Ok  Ms Kejupenyet ..Lya belum kenali secara personal..Tapi beliau memang bagus bab bab komen.Selalu la singgah blog Akif Imtiyaz tinggalkan komen.Terima kasih MK sebab sudi singgah sini dan sudi pulak tinggalkan komen..Nak kenal MK secara mendalam jom serang blog dia akukaudansesuatu.blogspot.com  ..

Terima kasih sekali lagi dari Lya untuk sahabat yang sudi singgah ke blog Akif Imtiyaz.Pada sahabat Lya yang lain,walaupun anda tidak tersenarai Lya sentiasa menghargai kunjungan anda ke sini.Terima Kasih sahabat,kerana sudi menghulurkan salam persahabatan untuk Lya.Semoga ikatan ukhuwah yang terjalin ini akan terus berkekalan hingga kesyurga...TERIMA KASIH sekali lagi dari Lya dan keluarga !!!!!...

HAPPY BLOGGING SAHABAT ❤❤❤

Catat Ulasan

3 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.