Rahsia Ke SBP Bengkel Bersemuka Artikulasi Anjuran Fly High Education Centre

Rahsia Ke SBP Bengkel Bersemuka Artikulasi Anjuran Fly High Education Centre


Atas permintaan ramai, Fly High Education Centre sekali lagi ingin bawakan untuk anak anak pelajar bengkel perkasa Bahasa Melayu  bersama Dekan Fly High Education Centre Cikgu Bob @ Anuar. Kalau sebelum ni anak anak pelajar terdedah dengan kelas dan bengkel secara online tapi kalini berbeza sebab Cikgu Bob akan bersemuka dengan anda. Dah biasa jumpa Cikgu Bob secara online kan selama ni, apakata kalini kita jumpa Cikgu Bob depan depan. Biasa Cikgu Bob yang banyak tanya soalan kat kelas online kan? Dah ada bengkel bersemuka ni, masa ni la anak anak boleh pulun tanya macam macam soalan kat Cikgu Bob. 

Rahsia Ke SBP Bengkel Bersemuka Artikulasi Anjuran Fly High Education Centre,Bengkel Artikulasi,Bengkel bersemuka Fly High Education Centre Cikgu Bob


Anak anak nak jumpa dengan Cikgu Bob? Kalau nak jumpa Cikgu Bob depan depan, jangan lupa cepat cepat daftar untuk Bengkel Bersemuka Artikulasi Bersama Cikgu Bob


Bengkel Bersemuka Artikulasi Bersama Cikgu Bob


Bengkel Bersemuka Artikulasi Bersama Cikgu Bob akan berlangsung pada hari Ahad 11 Jun 2023 pada jam 8.30 sehingga 12.30 tengahari bertempat di Head Quarters Fly High Education Centre, Shah Alam. Modul dan juga makanan akan disediakan. 

Yuran untuk menyertai bengkel ini berjumlah RM100 dan jika anak anak pelajar mendaftar lebih awal anak anak pelajar akan menerima 2 buah buku UASA Bahasa Melayu tahun 5 dan 6 tulisan Munsyi Ghalib. 

Bengkel Bersemuka Artikulasi Bersama Cikgu Bob akan memberi fokus kepada; 

Bahagian C 
(Artikulasi Penulisan) adalah untuk menguji idea dan pendapat calon dengan huraian karangan 

Calon perlu memilih satu daripada 3 tajuk karangan Bahasa Melayu yang diberikan Jumlah markah adalah 10% ‼️

Untuk maklumat lebih detail mengenai Bengkel Bersemuka Artikulasi Bersama Cikgu Bob 
sila whatsapp nombor tertera;

Wasap.my/60126509622


Catat Ulasan

0 Ulasan