Hello June 2023 Chapter 6 Of 12

Hello June 2023 Chapter 6 Of 12


Assalamualaikum, Hi korang. Apa khabar pagini. KakYa doakan korang semua sihat sihat aje. Alhamdulillah beralih bulan dah kita harini. Semalam masih di bulan May pagini sedar tak sedar dah masuk bulan June dah kita ya. Dah masuk setengah tahun kita di tahun 2023. May sudahpon berlalu pergi, kini June muncul lagi dan bakal membawa 1001 kisah dan cerita. Walau apapon cerita yang bakal datang, tak kira gembira, sedih mahupon duka semoga kita semua sentiasa dalam jagaan Allah SWT. 


Hello June Chapter 6 Of 12


Hello June .. Chapter 6 Of 12. June sayang sayang, hope KakYa can be better than last month. June sayang, jangan nakal nakal tau!

⚘New month
⚘New beginning
⚘New mindset
⚘New focus
⚘New start
⚘New intentions
⚘New result

Hello June, June 2023, New month, New beginning, New mindset, New focus, New start, New intentions, New result, Hello June .. Chapter 6 Of 12

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim Ya Quddus Ya Salam Ya Fattah Ya Alim, semoga KakYa terus istiqamah dalam melakukan kebaikan, dalam memburu cinta dan rahmat Allah SWT. Semoga hati KakYa terus terusan diberi kekuatan untuk istiqamah. Semoga KakYa termasuk dalam rangkaian orang yang terus berbuat baik dan sentiasa disibukkan dengan amal yang baik baik dan kebajikan yang banyak Ya Allah Ya Azhim. 

Ya Allah Ya Jalil Ya Wadud Ya Majid Ya Hadi, hanya padaMu ku serahkan segala galanya untuk KAU atur sebaik baik percaturanMu.

Jangan pernah berhenti berdoa untuk mendapatkan redha Allah SWT. Semoga KakYa dan kita semua sentiasa berada di bawah naungan Ar-Rahman. InsyaAllah aamin aamin.

YAA MUQALLIBAL QULUUB, TSABBIT QALBII ‘ALAA DIINIKA WA ‘ALAA THOO’ATHIK.

Wahai Tuhan yang membolak-balikkan hati, tetapkanlah hatiku di atas agamaMu dan di atas ketaatan kepadaMu. Aamin aamin Ya Mujib.


Catat Ulasan

2 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.