Nak Ke Sekolah Impian Jom Join Kelas Persediaan PKSK UKKM Sesi Mei 2023 2024

Nak Ke Sekolah Impian Jom Join Kelas Persediaan PKSK UKKM Sesi Mei 2023/2024


Assalamualaikum, Hi korang. Selamat menjalani ibadah puasa buat rakan pembaca yang beragama islam. Alhamdulillah sedar tak sedar dah nak sampai ke penghujung puasa dah kita ya. KakYa pasti sekarang ni Ibu ayah mesti sedang sibuk membuat persiapan untuk hari raya. 

Pakej lengkap persediaan PKSK dan UKKM, Soalan PKSK, Soalan UKKM, ujian PKSK dan UKKM 2023, tarikh ujian PKSK dan UKKM 2023, apa itu ujian PKSK,

Ok dalam sibuk nak beraya tu, KakYa nak selit info sikit buat Ibu ayah. Ibu ayah yang berminat nak masukkan anak anak ke sekolah impian atau anak anak pelajar sendiri berminat ke sekolah impian .. anak anak wajib join kelas persediaan PKSK UKKM sesi 2023/2024 ni. 

Fly High Education Centre sekali lagi mengadakan kelas persediaan PKSK UKKM sesi Mei untuk anak yang berminat ke sekolah impian. Capai cita citamu wahai anak untuk ke sekolah impian dengan menyertai kelas online PKSK UKKM sesi 2023/2024. Kelas online PKSK UKKM ini sedikit sebanyak akan dapat membantu anak anak membuat persediaan lebih baik untuk ke sekolah impian. 

Kelas Persediaan PKSK/UKKM Bagi Sesi Mei 2023/2024 Kini Dibuka!


Apa tunggu lagi pendaftaran telah di buka dan Ibu ayah boleh daftarkan anak anak secepat mungkin. Jadikan impian anak anak kita untuk ke sekolah yang diidamkan bukan lagi angan angan tapi kenyataan. Minat nak masuk MRSM dan SBP anak anak perlu join kelas ini. 

Pakej lengkap persediaan PKSK dan UKKM, Soalan PKSK, Soalan UKKM, ujian PKSK dan UKKM 2023, tarikh ujian PKSK dan UKKM 2023, apa itu ujian PKSK,

Anak anak pelajar akan dibimbing dengan soalan kemahiran aras tinggi bersama guru-guru Pakar dan Cemerlang dalam bidang masing masing. Usah bertangguh lagi. 18 Sesi kelas hanya RM350 sahaja. 

Bukan itu sahaja ya anak anak, untuk promo bulan Mei ini ADD ON KELAS WRITING MOMMY DEEBA BERHARGA RM35 sahaja jika mendaftar sebelum 30 April 2023. Jadi apa tunggu lagi, jom daftar sekarang. Klik jer link wasap di bawah untuk maklumat lanjut;

Catat Ulasan

0 Ulasan