Selamat Hari Lahir Ke 14 Akif Imtiyaz

Selamat Hari Lahir Ke 14 Muhammad Akif Imtiyaz


Assalamualaikum, Hi korang. Apa khabar semua. Semoga sihat sihat aja. Petang ni KakYa nak citer pasal Akif. Lama jugak takde citer dia kat blog. Al maklum la sejak dah masuk sekolah menengah ni kan, dia dah tak berapa suka sangat nak masuk dalam blog KakYa. Selalu la jugak kalau KakYa nak tulis apa apa dia akan cakap takyah masuk gambar la Umi. Takyah itu takyah ini. Dah besar la katakan. Tapi hari ni special sikit, hari lahir dia yang ke 14. Jadi Umi buat satu entri untuk kenang kenangan. 



5 Mac 2023 Hari Lahir Akif Yang Ke 14


05/03/2009, tarikh hari kelahiranmu wahai anakku, Muhammad Akif Imtiyaz. Alhamdulillah harini hari lahir Akif yang ke 14. 5 Mac 2023 Selamat Hari Lahir, Akif! Tiada ucapan yang paling indah melainkan doa dari Umi dan Abah yang sentiasa mengiringi perjalanan hidup Akif. Syukur pada Allah Yang Maha Kuasa, bertambah setahun lagi usia Akif. Genap 14 tahun Akif pada hari ini. MasyaAllah Tabarakallah.

Akif! Umi dan abah doakan Allah sentiasa merahmati dan memberkati perjalanan hidup Akif dunia dan juga akhirat. Semoga Akif di panjangkan umur dalam keberkatan, diberikan kesihatan yang baik, dikurniakan rezeki berkat melimpah ruah, berjaya di dunia dan juga akhirat, sentiasa tenang, bahagia dan gembira menjalani hidup pada hari hari yang akan datang.


Selamat Hari Lahir Akif


Selamat hari lahir Akif. Semoga dengan bertambahnya usia Akif hari ini, akan bertambah lagi kebaikan dan kebahagiaan buat dirimu wahai anakku, Muhammad Akif Imtiyaz. Umi dan Abah doakan Akif membesar sihat sempurna jadi anak soleh Umi dan abah. Semoga Akif jadi anak yang taat pada perintah Allah dan Rasul. Semoga Muhammad Akif Imtiyaz sentiasa dalam lindungan, rahmat  dan redha Allah SWT. Aamin aamin Ya Mujib.

Always remember to be happy because you never know who's falling in love with your smile.


Catat Ulasan

0 Ulasan