Kelas KBAT Dan Persediaan PKSK UKKM Untuk Ke Sekolah Impian

Kelas KBAT Dan Persediaan PKSK UKKM Untuk Ke Sekolah Impian 


Assalamualaikum, Hi korang. Selamat petang. Setiap Ibu ayah pasti ada IMPIAN untuk anak anak kan? Sebagaimana yang kita tahu, setiap anak kita diciptakan Allah SWT dengan mental, fizikal dan juga emosi tak kira agama dan juga bangsa. Setiap anak anak kita Allah bagi sama rata. 

KakYa pasti kita yang bergelar Ibu ayah pasti memasang impian yang tinggi untuk anak anak menjadi anak harapan dan kebanggaan keluarga dan tiada seorang Ibu ayah di dunia ini yang ingin melihat anak anak mereka gagal dalam kehidupan.  

Kelas Online April 2023

Tidak kira dalam bidang apa sekalipun kita sememangnya berharap anak anak kita berjaya menggenggam impian menuju kejayaan. InsyaAllah anak anak kita anak yang hebat, anak anak kita anak yang bijak dan yang pasti anak anak kita anak harapan keluarga. 

Berusaha Menuntut Ilmu Belajar Bersungguh Sungguh


Di usia yang masih mentah dan berada di bangku sekolah, anak anak seharusnya berusaha menuntut ilmu dan belajar bersungguh sungguh agar dapat menjadi insan yang berjaya di masa hadapan. 

Anak anak yang menghormati dan menyayangi Ibu ayah pastinya ingin membalas jasa dengan kejayaan yang cemerlang agar dapat membanggakan kedua Ibu ayah yang telah berkorban masa dan tenaga untuk sebuah kejayaan untuk mereka. 

Kelas KBAT Dan Persediaan PKSK UKKM Bersama Guru Guru KPM Hebat Untuk Ke Sekolah Impian 


Ibu ayah yang inginkan anak anak berjaya ke sekolah impian, KakYa jemput untuk daftarkan anak anak untuk sama sama join Kelas KBAT Dan Persediaan PKSK UKKM Untuk Ke Sekolah Impian. Tak perlu di pertikaikan lagi, jom sama sama berusaha ke arah yang lebih baik untuk anak anak kita menggapai impian bersama guru guru KPM hebat, mantap dan cemerlang dalam bidang masing masing. Pastikan daftar awal, kelas akan bermula pada bulan April 2023. Cepat cepat ya Ibu ayah.

Kelas Online April 2023

Sekarang ni Flyhigh Education Centre sedang buat OFFER agar Ibu ayah untuk buat persediaan awal untuk kelas persediaan KBAT, PKSK dan UKKM. Kalini Flyhigh Education Centre kembali lebih awal daripada biasa agar anak anak kita berpeluang cerah dan lebih terdedah dengan format menjawap exam yang sebenar.

Nak join kelas? Klik jer link wasap kat bawah;


Catat Ulasan

0 Ulasan