Makeup Lebih Mudah Dan Cepat Dengan SLAE Cosmetics

Makeup Lebih Mudah Dan Cepat Dengan SLAE Cosmetics 


Beberapa minggu lepas KakYa ada cuba set makeup dari SLAE Cosmetics. Untuk pengetahuan korang, KakYa memang sejenis yang tak suka sangat makeup lama lama. Kalau makeup pon KakYa suka yang simple simple jer. Cukup sekadar compact powder dan juga lipstick. Ha aaa simple kan KakYa. Jimat duit Encik suami sebab takyah beli banyak banyak barang makeup. 


Meh rapat rapat KakYa nak ajak korang main makeup makeup harini. Korang yang suka makeup cepat dan pantas memang KakYa syorkan guna SLAE Cosmetics. Memang jimat masa dengan SLAE Cosmetics. Kejap jer dah siap. SLAE Cosmetics membantu wanita yang super duper busy untuk bersiap lebih cepat!

SLAE Cosmetics Produk Tempatan Berkualiti Tinggi Dengan Harga Mampu Bayar


Paling penting yang korang kena tahu mengenai SLAE Cosmetics ni .... Ianya produk tempatan berkualiti tinggi tetapi harga mampu bayar. Tiada paraben dan alkohol, mesra wudhu, coverage yang mantop dan tahan sepanjang hari u ollss!

Ok  berbalik pada cerita beberapa minggu lepas KakYa ada try set makeup dari SLAE Cosmetics. KakYa kongsikan enam item makeup dari SLAE Cosmetics yang KakYa cuba antaranya;

- Bare & Boujee Cushion Foundation (Natural Beige)
- Bare & Boujee Liquid Foundation (Light Beige)
- Bare & Boujee Compact Powder (Natural Beige)
- Summerkiss Liquid Lipmatte (Sun Tanned)
- Bloom This Way Powder Matte Lipstick (Classy Camelia)
- Feline Triple Threat Mascara


Nak Makeup Lebih Mudah Dan Cepat! Guna SLAE Cosmetics Jer


Biasa kalau nak keluar rumah atau pergi mana mana KakYa letak la jugak makeup sikit kat wajah bagi seri sikit wajah tu. Takde la muka pucat jer kan? Kalau korang jenis yang kejar masa nak keluar, rangkaian makeup dari SLAE Cosmetics sangat sesuai untuk korang. Cepat jer bersiap bila dah ada SLAE Cosmetics kat depan mata. 

KakYa ada baca mengenai SLAE Cosmetics ni sebelum try kat wajah sendiri. Rangkaian produk SLAE Cosmetics sangat sesuai untuk semua jenis kulit, dapat menutup cela pada wajah dan paling penting makeup tahan lama dan selamay digunakan. 

SLAE Cosmetics Teman Baru KakYa 


Nak makeup lebih mudah dan cepat, jom ikut KakYa. Kita main makeup makeup bersama SLAE Cosmetics. 

Bare & Boujee Liquid Foundation  

KakYa gunakan Bare & Boujee Liquid Foundation (Light Beige)  ni sebagai concealer untuk cover seketul eyebag yang susah sangat nak hilang. Bila dah dapat cover cantik cantik barulah seronok nak makeup. Cun betul liquid foundation colour light beige ni. Memang masuk elok dengan kulit KakYa. 


Bare & Boujee Cushion Foundation

KakYa guna Bare & Boujee Cushion Foundation
(Natural Beige) untuk dapatkan kulit wajah dengan tona yang sekata.  KakYa paling suka kat cushion foundation ni sebab ianya mempunyai SPF 50 PA++  dan masa apply kat muka rasa ringan jer macam tak pakai mekap. 

Selain daripada tu, cushion foundation ni jugak mempunyai kandungan daun pegaga sebagai bahan untuk menjaga dan merawat kulit wajah. 


Bare & Boujee Compact Powder 

Untuk Bare & Boujee Compact Powder 
(Natural Beige) KakYa guna bagi menyerlahkan lagi makeup terutama dibahagian t-zone yang kerapkali berminyak. Biasa kalau keluar rumah dalam cuaca yang panas kulit muka mudah berminyak, jadi compact powder ni sangat sangat membantu.


Bloom This Way Powder Matte Lipstick 

Nak pipi berseri kenalah letak blusher kan. Tapi blusher takde no hal kita pilih Bloom This Way Powder Matte Lipstick (Classy Camelia) sebagai pengganti untuk blusher. Warna ni pon takde la terang sangat soft soft jer. Memang sesuai untuk dijadikan blusher dan siapkan bibir untuk lebih berseri. 


Feline Triple Threat Mascara

Bab bulu mata kena titikberatkan juga. Feline Triple Threat Mascara pilihan KakYa. Mascara yang mesra wudhuk, smudge je kalau kena air dan mempunyai teknologi melebat dan memanjangkan bulu mata. Jadi tak hairanlah 
Feline Triple Threat Mascara menjadi all time favourite dan hot selling sepanjang masa. 


Summerkiss Liquid Lipmatte (Sun Tanned)

Untuk bibir lebih berseri dan menawan jangan lupa gunakan Summerkiss Liquid Lipmatte. KakYa pilih (Sun Tanned) sebab suka warna  yang lembut lembut jer. Kalau korang mempunyai bibir yang sedikit gelap boleh cover dengan Summerkiss Liquid Lipmatte. Lipmatte yang tidak mengeringkan bibir dan tidak mudah melekat pada mask. 


Kalau korang rasa berkenan ngan SLAE Cosmetics korang boleh shopping kat sini;

Website : https://www.SLAE.com.my
[Coupon Code for 10% OFF : Lya]
[First Time Purchase, will get extra 15%!]

Shopee : https://shopee.com.my/slae_hq
[Coupon Code for 10% OFF : SLAELya)

Untuk maklumat lanjut sila layari laman tertera;

Instagram
https://www.instagram.com/slae_hq/

Facebook
https://www.facebook.com/slae.hq (SLAE Cosmetics)

TikTok

BE BEAUTIFUL IN EVERY WAY AND JUST BE IT ..

Catat Ulasan

0 Ulasan