Optom Bangi Pusat Pemeriksaan Dan Penjagaan Mata Terbaik Di Bangi

Optom Bangi Pusat Pemeriksaan Mata Terbaik Di Bangi 


Assalamualaikum sahabat. Salam Ramadhan ke 21 buat semua sahabat pembaca blog KakYa. Pagini KakYa nak bercerita sikit tentang Optom Eyecare Bangi. Kalau korang perasan sebelum ni KakYa memang ada duk bercerita mengenai Optom Eyecare Bangi dan KakYa juga salah seorang pelanggan online Optom Bangi
Pertama Kali Tempah Cermin Mata Online Di OPTOM Eyecare Bangi . Kalini KakYa nak warwarkan kat korang berkenaan khidmat penjagaan mata yang tersedia di Optom Eyecare Bangi.

Servis Dan Perkhidmatan Yang Ditawarkan Optom Eyecare Bangi


Optom Eyecare, eyecare  Optom Bangi, optometri, pusat pemeriksaan mata, buat cermin mata murah di Bangi, kedai cermin mata Bangi, Optom Bangi terbaik

Ok mesti korang tertanya tanya apakah servis dan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Optom Eyecare Bangi. Bagi yang belum tahu dan berminat nak tahu lebuh lanjut, berikut adala servis dan perkhidmatan yang tersedia di Optom Bangi ;

- PRIMARY OPTOMETRY CLINIC
Refraction
Anterior 
and Posterior Eye Examination

- BINOCULAR VISION
Squint

- PEDIATRIC OPTOMETRY
Kids Vision

- OPTHALMIC DISPENSING 
Contact Lenses 
Prescription Glasses 
and Sunglasses

Kalau korang mempunyai masalah dengan mata dan berminat nak dapatkan khidmat optometry secara profesional dan mudah, korang bolehlah berkunjung ke Optom Eyecare Bangi.  

Pihak Optom Eyecare Bangi sentiasa bertoleransi dan mempunyai kredibiliti yang tinggi serta cekap dalam mengendalikan kes kerabunan, sistem fokus otot mata dan juga sistem jajaran penglihatan mata. 

Optom Eyecare Bangi sentiasa konsisten dalam penyampaian maklumat dan menyediakan khidmat terbaik buat semua lapisan masyarakat.

Bagi kes tertentu yang melibatkan kepakaran optometris, pihak Optom Eyecare Bangi sentiasa berstruktur dan sistematik dalam pengendalian satu satu kes bagi mendapatkan hasil terbaik untuk pelanggan.

Optom Bangi

Kenapa Ramai Pengguna Memilih Optom Eyecare Bangi


Mesti korang tertanya tanya kenapa ramai pengguna di luar sana  memilih Optom Eyecare Bangi untuk pemeriksaan mata dan buat cermin mata diaorang. Ini kerana Optom Bangi : Klinik Rawatan Khas Pemeriksaan Kesihatan Mata Dan Terapi Penglihatan . Optom Eyecare Bangi bukan sekadar kedai cermin mata biasa tapi ianya adalah klinik rawatan khas untuk kita buat pemeriksaan tahap kesihatan mata dan juga terapi penglihatan. 

Untuk pengetahuan korang juga, Optom Eyecare Bangi menyediakan penjagaan dan pemeriksaan mata secara menyeluruh tersedia dalam satu pakej. Manakala untuk ujian tertentu pula pihak Optom akan menjalankan pemeriksaan berdasarkan kes yang dihadapi oleh pengguna. 

Untuk sebarang pertanyaan mengenai servis dan perkhidmatan yang disediakan oleh Optom Eyecare Bangi, sila layari laman tertera di bawah;

Website: www.optom.com.my
Instagram : www.instagram.com/optombangi
Fb: www.facebook.com/optombangi

Alamat: Optom Eyecare Bangi
No.37, Jalan 8/1, Bandar Baru Bangi,
43650 Bangi, Selangor Darul Ehsan.
(Berdekatan Marrybrown, Seksyen 8 B.B.Bangi)

Nota: Sebelum pergi sebaiknya korang set appointment dulu untuk pilihan tarikh agar tak bersesak dengan orang ramai. 

Catat Ulasan

0 Ulasan