RM9 Juta Jualan Sebulan Hanya Jual Produk Orang Lain Tanpa Perlu Keluarkan Modal

RM9 Juta Jualan Sebulan Hanya Jual Produk Orang Lain Tanpa Perlu Keluarkan Modal | RM9 juta jualan sebulan hanya dengan jual produk orang lain? Lebih-lebih lagi tak perlukan modal? Wow! Betul ke ni?

Serius KakYa cakap, KakYa pun terkejut macam tak percaya seorang usahawan wanita ni boleh capai jumlah jualan macam tu hanya dengan jual produk orang lain tanpa keluarkan modal dan tanpa perlukan kedai.

Produk apa yang dijualnya tu sehingga boleh capai jualan RM9 juta sebulan tu…?

Ha… Ni KakYa nak story sikit. Korang pernah dengar nama Eskayvie? Kalau area Lembah Klang ni, kalau perasan la, banyak papan iklan di highway PakNil pegang produk. Ha… Yang PakNil pegang tu la produk Eskayvie.

Baru-baru ni ramai rakan-rakan Blogger yang ada buat posting berkaitan Eskayvie Diffenz untuk tingkatkan imun badan. KakYa tengok bahan kandungannya pun bagus sebab ada Cendawan Susu Harimau yang sangat bagus untuk menjaga kesihatan paru-paru.

Jadi tak hairan la ya Eskayvie Diffenz ni telah terjual lebih daripada 500,000 botol. Lebih-lebih lagi ketika musim Pandemik Covid-19 ni, makanan tambahan untuk tingkatkan imun badan memang sangat penting. Kita pun dah masuk ke fasa Endemik dimana kita perlu hidup dengan Covid-19 ni. Jadi dengan Eskayvie Diffenz ni la jadi persediaan kita.

Sesiapa yang ada sistem imun yang lemah dan masalah terhadap kesihatan paru-paru sangat sesuai untuk ambil Diffenz ni. Di musim pandemik ini, kita sendiri tahu bahawa sistem imun dan kesihatan paru-paru sangat perlu ditingkatkan agar tidak mudah dijangkiti virus yang boleh membawa maut ini.

Berbalik kepada usahawan wanita yang berjaya buat jualan RM9 juta tadi, Siapa sangka, Puan Shabaneeny Mahmud, 43 tahun merupakan bekas Pengurus Audit yang selesa makan gaji selama 22 tahun ini boleh buat jualan RM9 juta sebulan dengan hanya menjual produk orang lain.

Eskayvie online, Eskayvie agen, Kelebihan produk Eskayvie, Eskayvie lulus KKM, Founder produk Eskayvie, Eskayvie Diffenz, Eskayvie Nexus,

Eskayvie online, Eskayvie agen, Kelebihan produk Eskayvie, Eskayvie lulus KKM, Founder produk Eskayvie, Eskayvie Diffenz, Eskayvie Nexus,


Ibu 5 orang anak ini mula berhenti kerja 4 tahun lalu sebab nak inginkan kebebasan masa demi anak-anak yang sedang membesar. Beliau sertai Eskayvie sebab ada banyak kelebihan yang disediakan. Eskayvie ada platform lengkap bagi membantu usahawan yang tiada pengalaman berniaga.

Latihan pemasaran dan jualan yang sangat komprehensif ada disediakan untuk bantu semua usahawan secara langkah demi langkah daripada mula sertai Eskayvie Nexus sampailah berjaya capai pendapatan impian bermula daripada 4 angka, 5 angka dan 6 angka sebulan.

Semua ini boleh dibuat tanpa modal. Tak perlu jadi founder produk pun. Tak perlu simpan stok, tak perlu ada kedai untuk simpan stok, tak perlu hantar barang sebab semuanya HQ yang uruskan serta tiada kos overhead sebab tak perlu ada pekerja.

     


Pencapaian mereka yang dah sertai Eskayvie Nexus

Untuk pengetahuan korang juga, semua produk Eskayvie ni sangat berkualiti ya kerana ia diformulasikan oleh Dr Syid Ayob, seorang doktor perubatan yang memastikan setiap bahan dan sukatan yang digunakan adalah bersesuaian mengikut keperluan individu. Setiap produk yang dihasilkan akan melalui penyelidikan dan pembangunan yang menyeluruh demi memastikan ia memberi manfaat terbaik kepada pengguna.

Banyak impian Puan Shabaneeny Mahmud ini telah tercapai dengan menyertai Eskayvie. Kelebihan sistem Eskayvie Nexus yang telus memberikan keuntungan sehingga 40% melalui Komisyen, Bonus dan Reward yang sangat membantu setiap usahawan mencapai pendapatan impian sehingga 6 angka.

Semuanya hanya di hujung jari. Ada telefon pintar atau laptop. Ada data internet, bisnes boleh berjalan lancar di mana saja korang berada.

KakYa sangat sarankan korang yang sedang tercari-cari peluang untuk memulakan perniagaan secara atas talian atau nak ubah hidup ke arah yang lebih baik, sertai Eskayvie ni. Banyak kelebihan yang korang boleh dapat dengan Eskayvie.

Kelebihan Sebagai Usahawan Eskayvie Nexus

● Tiada Modal
● Yuran Pengaktifan Rendah
● Komisen Pengenalan, Komisen Jualan sehingga 40%, Bonus
● Tidak Perlu Pegang Stok & Penghantaran diuruskan Eskayvie
● PERCUMA: Latihan Jualan dan Pemasaran secara online dan offline bernilai lebih RM360,000 seorang
● Bimbingan professional oleh doktor perubatan, dietitian dan nutritionist
● Insentif kereta, rumah & royalti
● Sistem yang telus dan adil


Eskayvie online, Eskayvie agen, Kelebihan produk Eskayvie, Eskayvie lulus KKM, Founder produk Eskayvie, Eskayvie Diffenz, Eskayvie Nexus,


Eskayvie online, Eskayvie agen, Kelebihan produk Eskayvie, Eskayvie lulus KKM, Founder produk Eskayvie, Eskayvie Diffenz, Eskayvie Nexus,


Eskayvie online, Eskayvie agen, Kelebihan produk Eskayvie, Eskayvie lulus KKM, Founder produk Eskayvie, Eskayvie Diffenz, Eskayvie Nexus,


Bagaimana Nak Sertai Eskayvie Nexus?



Eskayvie online, Eskayvie agen, Kelebihan produk Eskayvie, Eskayvie lulus KKM, Founder produk Eskayvie, Eskayvie Diffenz, Eskayvie Nexus,


Korang berminat nak memulakan perniagaan Bersama Eskayvie?

Caranya mudah sahaja. Layari laman web www.eskayvienexus.my untuk dapatkan maklumat lanjut cara sertai Eskayvie.

Ambil peluang ini untuk ubah hidup korang dan jana pendapatan lumayan setiap bulan dengan Eskayie Nexus. Program perniagaan ini telah terbukti membantu ramai usahawan mengubah hidup mereka.

Selaras dengan visi Memperkasakan Kesihatan dan Ekonomi Ummah, Eskayvie mensasarkan untuk membantu lebih 20,000 wakil pengedar di seluruh Malaysia menjelang Disember 2021 bagi mencapai matlamat bebas kewangan serta bebas masa demi keluarga.

“Kita Ikhtiar untuk kesihatan diri dan bantu ekonomi keluarga,”

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Tahniah Puan Shabaneeny. Mencari eskayvie area Ipoh, Perak boleh cari Haida ye. 0195181488. Tq Kak Ya

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.