Kelas Intensif Matematik PKSK UKKM Bersama Cikgu Shahril Untuk Pelajar Tahun 6

Kelas Intensif Matematik PKSK UKKM Bersama Cikgu Shahril Untuk Pelajar Tahun 6 | Kelas intensif PKSK UKKM bersama Cikgu Shahril kembali lagi. Jom anak anak tahun 6 2021, sama sama sertai Kelas EXTRA Matematik Cikgu Shahril anjuran Fly High Training Centre! Kelas khas selama dua hari ini akan bermula pada 4 dan 18 September 2021. Kelas akan bermula pada 5.30 petang sehingga 7.00 petang. 

Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus (PKSK), Ujian Kemasukan Ke MRSM (UKKM), Kelas Intensif PKSK UKKM, tarikh ujian UKKM 2021, tarikh ujian PKSK,

Kelas Intensif Matematik PKSK UKKM September Bersama Cikgu Shahril Kini Kembali


Kelas EXTRA Matematik ini akan lebih berfokus kepada soalan 2 Kertas 1 sebagai persediaan untuk PKSK (Pentaksiran Kemasukan Sekolah Khusus) dan UKKM (Ujian Kemasukan Ke MRSM)
Kalau korang berminat nak masukkkan anak anak ke sekolah berasrama penuh, korang boleh daftarkan anak anak bagi mengikuti pembelajaran Matematik kelas intensif khas ini selama dua hari bermula 4 September 2021 dan 18 September 2021. Pendaftaran awal sangat di alukan bagi mendapat tempat dalam sesi yang terhad ini.  

Yuran Kelas Intensif PKSK UKKM Bersama Cikgu Shahril


RM50 untuk 2 sesi (1 Jam Setengah/Sesi)
Pengajaran melalui aplikasi Zoom. Dengan harga RM50 yang korang bayar untuk anak anak korang join kelas ni KakYa boleh cakap sangat sangat berbaloi dengan ilmu yang anak anak korang dapat sepanjang sesi kelas berlangsung.

KakYa boleh cakap camni sebab anak KakYa, Akif dah beberapa kali join kelas Cikgu Shahril dan dia sangat berpuas hati belajar dalam kelas Cikgu Shahril. Kiranya Cikgu Shahril ni antara cikgu feberet Akif la. Try la join dulu tengok macam mana. 

Maklumat Lanjut Berkenaan Kelas Intensif PKSK Dan UKKM


Untuk maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan dan penyertaan kelas intensif PKSK UKKM bersama Cikgu Shahril, sila berhubung melalui nombor whatsApp di bawah atau join group telegram Fly High Education Centre untuk maklumat terkini; 


Semoga perkongsian ini sedikit sebanyak memberi manfaat buat ibubapa di luar sana. Sama sama kita berganding bahu bantu membantu untuk anak kita lebih fokus dan cemerlang dalam pelajaran. InsyaAllah aamin aamin Ya Mujib. 

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. bagusnya kelas mcm ni, dah la semuanya pdpr, susah diorg nak belajar mcm biasa..

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.