Marhaban Ya Ramadhan Kareem

Marhaban Ya Ramadhan Kareem |  Bersempena Ramadhan yang bakal kita sambut esok hari, KakYa ingin mengambil kesempatan kat sini untuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN AL-MUBARAK 1442H/2021 buat semua sahabat dan pembaca blog KakYa. Alhamdulillah Allah SWT masih lagi mengurniakan kesihatan yang baik  untuk sama sama menyambut bulan Ramadhan bersama keluarga. 

Marhaban Ya Ramadhan Kareem, www.akifimtiyaz.com,       ucapan salam ramadhan, gambar ucapan ramadhan, ramadhan 2021, selamat menyambut ramadhan al mubarak, selamat berpuasa

Di kesempatan masa yang ada ini, KakYa ingin mengambil kesempatan memohon ampun maaf atas kesilapan yang pernah KakYa lakukan dan jika ada terkasar bahasa tersilap kata dengan sahabat semua, harap dapat maafkan KakYa.

Moga Ramadhan tahun ini menjanjikan 1001 kemanisan buat kita. Semoga di bulan suci ini Allah memberi kita kedamaian dan rahmat yang melimpah. Bersama sama kita berusaha menjadikan Ramadan kali ini lebih baik dari yang sebelumnya. InsyaAllah aamin aamin Ya Mujib.

MARHABAN YA RAMADAN KAREEM.
Tanda Sayang,
KakYa ⚘

Catat Ulasan

2 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.