Garci Pro Hilangkan Lenguh Bahu Dan Sengal Badan

Garci Pro Hilangkan Lenguh Bahu Dan Sengal Badan | Assalamualaikum, hi korang. Sejak dua menjak ni kan, KakYa selalu sangat alami berat pada bahu atau orang cakap lenguh bahu dan juga sengal sengal badan. Bila umur  semakin meningkat, macam macam la kan masalah kesihatan yang muncul.  Biasa kalau banyak sangat buat kerja rumah,  mulalah lenguh bahu ni datang. Rasa sangat sangat tak selesa dan nak buat kerja pon rasa malas jer. 


Cuba Garci Pro 

KakYa ada baca tentang satu produk ni, Garci Pro namanya. Produk keluaran syarikat MISG Global yang terletak kat negeri Kelantan.  Garci Pro ni sangat elok digunakan kalau korang ada sengal badan, lenguh sendi, kebas, sakit lutut, tumit menyucuk dan banyak lagi. 


KakYa duk perati juga ramai yang guna dan feedback dari diaorang banyak yang positif.  Dah alang alang ramai yang cakap okey, KakYa try la dapatkan satu tiub Garci Pro ni. 


Awal ramadhan baru baru ni, KakYa dah start guna. Alhamdulillah kalau nak bandingkan dengan produk lain yang pernah KakYa guna sebelum ni, Garci Pro ni memang terbaik la setakat ni.  Sekarang ni lenguh bahu dan sengal sengal badan dah hilang dah. Sesekali ada lagi lenguh bahu datang tapi KakYa tak risau dah sekarang ni sebab KakYa ada Garci Pro sebagai teman setia. Sapu jer bila datang rasa lenguh dan sengal sengal badan.

Cara Guna Garci Pro 

Picit sedikit gel Garci Pro kat tapak tangan, sapu dan ratakan pada bahu yang lenguh dan badan yang sengal. . 


Tak perlu nak urut kat bahagian yang lenguh, sekadar sapu jer sebab gel Garci Pro ni bila kita sapu dia cepat meresap pada kawasan yang dah disapu. 


Garci Pro tak melekit, tak berminyak dan mempunyai bau aromaterapi yang harum dan wangi. Bila kita sapu jer, ada rasa berangin sejuk sejuk dingin gitu. 


Oh ya sebelum terlupa KakYa nak bagitahu kat korang, Garci Pro ni untuk sapuan luaran saja tau! Jangan pulak korang guna untuk dalaman. Hanya untuk luaran sahaja. 


Bahan Bahan Yang Terkandung Dalam Garci Pro

KakYa kalau nak beli satu satu produk, KakYa akan check dulu bahan bahan yang terkandung dalam produk tersebut. Kalau ok baru KakYa beli, kalau rasa cam was was dengan bahan yang digunakan, KakYa takkan beli. Garci Pro ni KakYa takde rasa bimbang sebab bahan bahan yang terkandung dalam produk ni adalah 100% bahan semulajadi dan mendapat kelulusan dari pihak KKM


Garci Pro diformulasikan daripada aqua, ekstrak epal, menthol, peppermint, aloe vera, minyak argan, teh dan minyak kayu putih yang di import  khas dari Australia. 

Kelebihan Garci Pro Gel

Korang pasti nak tahu apa kelebihan Garci Pro kan? Banyak betul kelebihan Garci Pro, antaranya ialah;

• Rasa sejuk dan tidak panas
• Cepat meresap pada kulit dan tidak melekit
• Membantu merawat saluran darah dan saraf yang rosak penyebab kebas
• Membantu melancarkan aliran darah di bahagian kebas
• Membantu mengelak risiko strok dan serangan jantung mengejut
• Mempunyai kelulusan KKM dan selamat digunakan
• Membantu merawat sakit-sakit badan dan membuang angin dalam badan
• Mempunyai kelulusan KKM dan selamat digunakan

KakYa ada jugak  baca beberapa testimoni pengguna yang pernah menggunakan Garci Pro, diaorang cakap Garci Pro ni bukan saja boleh guna untuk bantu legakan masalah sakit sendi dan saraf jer tau. TAPI! Garci Pro boleh juga di gunakan untuk bantu masalah sakit kepala, buang angin dan juga senggugut

Garci Pro sesuai digunakan untuk lelaki dan juga wanita. KakYa ada belikan satu tiub untuk mak mertua KakYa kat kampung yang selalu mengadu sakit lutut. Nak berjalan kat dalam rumah pon tak berapa larat sebab sakit lutut yang dialami. Alhamdulillah lepas amalkan Garci Pro ni dah elok dah sikit. Nak solat pon mudah katanya sebab sebelum solat mak mertua KakYa sapu Garci Pro dulu. Selesa sikit katanya. 

Lenguh Bahu Dan Sengal Badan Hilang Dengan Garci Pro

KakYa sapu Garci Pro pada awal pagi dan jugak malam sebelum tidur. Kalau pakai malam sebelum tidur tu kan, tidur rasa lena jer sebab bahu dah takde rasa lenguh dan badan dah takde rasa sengal sengal. Sangat sangat selesa bila guna Garci Pro. Nak dapat kesan lebih cepat kenalah konsisten pakai. 


Bangun awal pagi dalam keadaan badan rasa lega,  ringan dan segar adalah satu bonus untuk KakYa. Bila badan sihat, lagi la semangat nak buat satu satu kerja di awal pagi. Ya la kan, badan sihat otak pon cergas. Tak gitu! Garci Pro memang membantu untuk tambah baik kesihatan KakYa.

Untuk info lebih lanjut, korang boleh tonton video kat bawah; 

 

Bagaimana Nak Dapatkan Garci Pro

Kalau korang berminat nak cuba dan nak tahu lebih lanjut berkenaan Garci Pro, korang boleh klik link kat bawah;

Website : garciprohq.com
WhatsApp : 





Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. nak beli untuk mak abah nanti...

    BalasPadam
  2. Nad pun selalu lenguh2.. Memng kene ada satu ni dekat rumah

    BalasPadam
  3. Wahh. Menarik ni.. Kak Ti selalu jugak rasa lenguh lenguh badan.. Bolehla try ni ek..

    BalasPadam
  4. alhamdulillah kak kalau serasi...Sally pun lepas guna ni kurang la rasa sengal dekat bhgn sendi sbb kena PsA tu...haihhh.

    BalasPadam
  5. sebulan puasa ni kak ana juga gunakan garci.pro memang laju dah pergerakan kalau tak kerap kebas-kebas kaki dan tangan. serasi dengan kak ana

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.