E-Book Tips Ramadhan Percuma

E-Book Tips Ramadhan Percuma  | Berminat nak dapatkan e-book Tips Ramadhan secara percuma? Sempena kehadiran bulan penuh barakah ini, Tulus Digital satu program aplikasi teknologi kewangan sosial  islamik ingin mempelawa korang untuk sertai Tulus #ramadanchallenge atau Cabaran Ramadan #TulusJerLah dan dapatkan e-book Tips Ramadhan secara percuma.

Tips ramadhan, Tips pemakanan sihat di bulan Ramadan, Tips mudah sahur - Tips membeli belah Di Bazaar - Tips berbuka Puasa  Tips Kekal Cergas Di Bulan Ramadan - Tips Menu Berbuka Puasa

Korang berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah menarik sepanjang kempen ini berlangsung. Bukan itu sahaja, korang juga boleh download e-book PERCUMA dari pihak Tulus Digital untuk mendapatkan pelbagai tips sempena persiapan bulan Ramadan yang mulia ini. 

Antara tips yang terkandung dalam e-book ini;
- Tips Pemakanan Sihat Di Bulan Ramadan
- Tips Mudah Sahur
- Tips Membeli Belah Di Bazaar
- Tips Berbuka Puasa
- Tips Kekal Cergas Di Bulan Ramadan
- Tips Menu Berbuka Puasa

Jom muat turun e-book ini untuk dapatkan semua tip-tips di atas. Sama-sama kita kekal sihat dan cergas agar dapat memperbanyakkan amal ibadah di bulan Ramadhan yang mulia ini.

Jangan lupa untuk sertai Cabaran Ramadan #TulusJerLah di pautan ini  https://bit.ly/3dLaAGU . Dapatkan e-book sekali nanti. E-book ni sangat sangat menarik kerana di dalamnya terkandung  pelbagai tips ramadhan yang perlu korang ambil tahu.


Catat Ulasan

1 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.