Alhamdulillah Syukur PadaMU Ya Allah

December 31, 2020

Alhamdulillah Syukur PadaMU Ya Allah | Tinggal lagi beberapa jam lembaran 2020 akan ditutup. Lembaran 2020 yang penuh memori indah, penuh tawa ria, suka duka dan air mata. Apapun yang Allah anugerahkan sepanjang tahun ini, yang pasti hujungnya 2020 hari ini,  KakYa sangat gembira dan bahagia. Terima kasih Allah untuk titik perubahan yang berlaku pada KakYa dan family pada tahun 2020 ini.  Semua perubahan yang berlaku pada diri ini adalah dengan izinMU Ya Allah. Lillahitaala semuanya berpaksi kepadaMU Ya Allah. Aku bersyukur Ya Allah. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah! 


Syukur kau letakkan diriku tika dan saat ini, hati sentiasa berpaut padaMU Ya Allah. KAUlah segala segalanya. Aku percaya setiap perjalanan adalah aturan dariMU untuk aku membentuk diri ini menjadi hambaMU yang kenal diri sendiri... hanyalah seorang hamba. Kembali kepada fitrah kejadian manusia itu lemah dan hanya mengharap segala pergantungan hanya padaMU Ya Allah. Syukur Alhamdulillah. Terima kasih Allah.

Ya Allah Ya Tuhanku pimpinlah diriku, keluargaku, saudara maraku, sahabat sahabatku ke jalan syurgaMU wahai Allah tuhan Rabuljalil. Aku redha atas segalanya dan aku percaya setiap sesuatu yang berlaku sepanjang tahun 2020 ini adalah tanda sentuhan kasih sayangMU Ya Allah. Sentuhlah hati dan jiwaku agar aku sentiasa kembali sujud padaMU dengan jiwa yang penuh rasa hamba dan rela Ya Allah. Alhamdulillah ala kulli hal. Nikmat mana lagi yang aku ingin dustakan setelah KAU hadirkan hati yang sangat tenang, bahagia dan redha. Alhamdulillah syukur Ya Allah. 

Salam tahun baru 2021 buat semua kenalan dan sahabat KakYa. Semoga yang baik baik saja buat kalian. InsyaAllah. Bersempena 2021,  KakYa  tak nak minta banyak.  Yang paling penting mohon Allah perelokkan ibadah, akhlak, dipelihara iman dan dikurniakan keluarga sakinah mawaddah warohmah. Semoga Allah bagi 1001 nikmat keindahan dalam kehidupan, dikurniakan rezeki berkat melimpah ruah, dipermudahkan urusan dunia dan akhirat dan kekalkan yang baik baik hingga ke Syurga. Terima kasih Allah atas segalanya.

Artikel Menarik yang Lain

2 Sahabat Setia

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.