MILO Nutri Breakfast Dari Hometesterclub

November 05, 2020

MILO Nutri Breakfast Baharu Dari Hometesterclub | Tudiaaa sarapan style omputeh la no kita pahni hahahaha. Jangan marah naa sekali sekala nak jugak layan jenama makanan kesukaan anak anak KakYa ni. Hahaha selalu pepagi makan nasi lemak, roti telor, roti canai, nasi dagang, nasi minyak tapi apakata kitta tukar selera sikitlah noo, kita layan MILO Nutri Breakfast. 


Tengahari tadi KakYa dapat kiriman dari pihak Hometesterclub. KakYa pon tatau apa benda kat dalam kotak tu sebab besar jugak la kotaknya. Tak boleh nak teka apabenda sebab kat kotak ada ditampal sticker fragile. Lagila takleh nak teka apabenda. Sempat jugak la main teka teki masa duk bukak kotak ni tadi haaaaa. Tak perasan kat atas slip dah ada tulis siap siap apa barangnya. Nampak nau excited kan? 


Tudiaaaa, bila KakYa bukak plastik nampak jer lambang MILO ni, muka ada sinyummm. Yeayy MILO Nutri Breakfast rupanya. Alhamdulillah dah selamat di terima dengan selamat. Tengkiyu Hometesterclub. Nak habaq kat korang ni, kotak dia pon cun sangat aihh. KakYa ingatkan dapat dua kotak MILO Nutri Breakfast jer, rupa rupanya dapat sekali dengan mangkuk MILO. Patutla berat masa angkat. Ada mangkuk rupanya. 

Teruja dapat dua kotak MILO Nutri Breakfast, lagi teruja bila dapat mangkuk MILO ni,  hahaha. Sejenis takleh tengok mangkuk. Alahai mangkuk dia pulak cantik comel jer. Opkos la KakYa suka sebab warna dia hijau. I kan suka hijau!!!!


Ok tu jer la nak citer kisah petang ni. Esok lusa dah cuba rasa, lagumana rasa, sedap ke idok,  KakYa citer kat korang okey. Sekarang ni kita tutup citer dulu la esok lusa sambung citer. Nak kena siapkan makan petang untuk anak anak. Atau kita makan ni jer la petang ni anak anak ... Hahaha. 


Artikel Menarik yang Lain

5 Sahabat Setia

  1. Cantik mangkuk MILo tu. Kita pun suka warna ijo.

    ReplyDelete
  2. milo mmg dari dulu favorita! makan saja ngn roti pun sedap hehe

    ReplyDelete
  3. Milo, kellogs dah pandai buat perisa 2 banana dsbnya.. tak bosan anak2 nak mkn.

    ReplyDelete
  4. Kita pun suka hijau, sepp sikit Kakya!

    Ada jual ke mangkuk Milo tu? Berkenan la pulak :p

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.