Peluang Pekerjaan Menarik Di iREHAB

Peluang Pekerjaan Menarik Di iREHAB | Sejak terjadinya wabak COVID19 ramai juga di kalangan rakyat Malaysia yang hilang pekerjaan dan punca pendapatan mereka turut terjejas. Mengambil kira keadaan sekarang, pihak iREHAB sangat mengambil berat mengenai isu ini dan telah menawarkan peluang pekerjaan buat anda di luar sana.

Tawaran Latihan Dan Peluang Pekerjaan Di iREHAB 

Untuk anda yang berminat mengikuti latihan dan bekerja di bidang penjagaan orang tua, pihak iREHAB menawarkan latihan untuk anda. Tak kira anda mempunyai pengalaman atau tidak di bidang ini, pihak iREHAB akan sama sama membantu anda dalam merealisasikan impian anda dalam bidang ini sehingga berjaya. Yang penting minat anda sendiri. 


Kursus Latihan Pengasuh Dan Harga Kelas

Untuk kursus latihan pengasuh, pihak iREHAB akan menjalankan kursus latihan pengasuh 1 hari di iCenter dan iHome iREHAB. 

Bayaran kelas adalah sebanyak RM70 dan setelah anda berjaya menyelesaikan semua task yang diberi, anda akan di beri peluang menyertai pasukan iREHAB. Menarik juga tawaran dari iREHAB. 

Maklumat Lanjut Mengenai Peluang Pekerjaan Di iREHAB

Untuk sebarang pertanyaan lanjut mengenai peluang pekerjaan di iREHAB, korang boleh hubungi mereka di talian 017-9880324 atau 012 9061690. Boleh juga layari laman tertera di bawah untuk mendapatkan lebih info dan maklumat. 


Semoga perkongsian ini akan dapat membantu lebih ramai orang di luar sana yang sedang mencari dan memerlukan pekerjaan yang lebih baik dapat sama sama menyertai iREHAB. InsyaAllah. 

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. boleh apply la kan.. sapa2 yg kehilangan kerja boleh ke sini.... dalam berkerja boleh membantu

    BalasPadam
  2. Yang berminat boleh la apply.kerja gini kena ada minat dan kesabaran yang tinggi.

    BalasPadam
  3. Bagus juga ada irehab ni boleh bagi peluang mereka yang ingin bekerja dan tambah pendapatan.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.