Alhamdulillah Bertambah Usia Setahun Lagi

October 01, 2020

Alhamdulillah Bertambah Usia Setahun Lagi  | Alhamdulillah hari ini 1 Oktober 2020 bertambah setahun lagi usia KakYa. Di hari lahir KakYa harini, KakYa mengharapkan agar Allah SWT memberi kebahagiaan yang berpanjangan dalam keberkatan, diberikan kesihatan yang baik,  dikuatkan iman, dipermudahkan setiap urusan, dikurniakan rezeki berkat melimpah ruah agar dapat berkongsi rezeki di jalan Allah, sentiasa dalam redha, rahmat dan lindungan Allah SWT setiap masa dan ketika. Semoga KakYa menjadi insan yang lebih bersyukur dan lebih ikhlas dalam hidup. Terima kasih Allah untuk kesempatan yang masih KAU berikan untuk diri ini bermuhasabah pada setiap dosa juga salah. Aamin aamin Ya Mujib. 

Sanah Helwah Ya Diri Sendiri

Alhamdulillah masih lagi berpeluang menikmati hembusan udara segar di bumi Allah ini dan masih lagi dikelilingi suami penyayang, anak anak soleh solehah dan insan insan yang menyayangi diri ini. Syukur Ya Allah atas nikmat yang KAU berikan buat diriku sepanjang perjalanan hidup ini. Alhamdulillah meningkatnya usia hari ini, Allah masih bagi peluang untuk KakYa memperbaiki diri ke arah yang lebih baik. Terima kasih Allah atas segala nikmat yang KAU pinjamkan, moga nikmat yang KAU berikan menambah rasa syukur dan cinta padaMU Ya Allah. Ya Allah pandanglah aku dengan pandangan kasih sayangMU dan peliharakanlah aku agar terus berpegang teguh pada Al Quran. 

Alhamdulillah ketika bersedih. Alhamdulillah ketika ceria. Alhamdulillah ketika sakit. Alhamdulillah ketika redha dengan ketentuanNya. Alhamdulillah ketika selesa. Alhamdulillah dalam setiap perkara dan keadaan. Alhamdulillah, Allah masih beri peluang menikmati hidup hingga ke usia ini. Syukur alhamdulillah Ya Allah. 


Artikel Menarik yang Lain

4 Sahabat Setia

  1. happy birthday kak ya!! moga happy selalu :)

    ReplyDelete
  2. semoga panjang umur dalam mentaati Allah..

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Lahir, Alhamdulillah untuk segalanya..nikmat suka mahupun duka...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.