63th Happy Malaysia Independence Day 2020 : Selamat Hari Merdeka Malaysia

August 31, 2020

63th Happy Malaysia Independence Day 2020 : Selamat Hari Merdeka Malaysia | Alhamdulillah hari ni Allah SWT masih lagi beri kita peluang dan juga ruang untuk sama sama menghirup udara segar di bumi khatulistiwa ini. Salam Merdeka ke 63 buat semua sahabat pembaca blog KakYa. Harini bercuti ke mana tu korang? KakYa kat rumah jer arini. Badan kurang sihat sikit sejak dua tiga hari lepas. Makanya duk berehat dan bertenang kat rumah jer la bersama family. Malam baru sempat up entri merdeka ni. 


Untuk tahun 2020, "Malaysia Prihatin" telah  dipilih menjadi tema Sambutan Hari Kebangsaan Malaysia. Gabungan perkataan 'Malaysia' dan 'Prihatin' menggambarkan seluruh rakyat di negara ini turut sama memerangi wabak itu serta kecaknaan kerajaan dengan melakukan pelbagai inisiatif merangkumi aspek ekonomi dan kebajikan demi kelangsungan hidup rakyat.

Selamat Hari Kebangsaan Malaysia ke - 63 

Artikel Menarik yang Lain

3 Sahabat Setia

  1. selamat hari merdeka !! tak pergi mana pun , semalam dah pergi kenduri kawan hihi
    semoga kesihatan membaik pulih :)

    ReplyDelete
  2. salam merdekaa.. get well soon

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.