Balik Kampung Dan Bawa Pulang Kebaikan Produk Apotec Buat Yang Tersayang

Balik Kampung Dan Bawa Pulang Kebaikan Produk Apotec  Buat Yang Tersayang Raya Haji bakal menjelang tiba. KakYa dah tak sabar nak balik kampung jumpa family. Tak sabar nak jumpa mak, ayah kat kampung. Balik kampung nanti KakYa tak balik tangan kosong tau! Ada hadiah istimewa yang KakYa sediakan buat mak dan ayah kat kampung. Apotec Omega-3 Fish Oil dan juga Apotec Curmax Turmeric buat mak dan juga ayah. Moga kesihatan mereka lebih terjaga dengan produk kesihatan terbaik dari Apotec Malaysia. Oleh kerana mak dan ayah KakYa belum try lagi produk ni, makanya tak boleh nak citer kesan dia lagi. Jadi KakYa citer serba sikit dari pembacaan KakYa mengenai dua produk ini.

Apotec Omega-3 Fish Oil dan juga Apotec Curmax Turmeric

Apotec produk dari Ladang ke Farmasi. Setiap produk Apotec dirumus khas berdasarkan keunikan setiap ramuan tradisional di seluruh negara untuk memperbaiki pelbagai gejala penyakit. Pelbagai produk kesihatan keluaran Apotec meliputi dari kesihatan dalaman hingga penampilan lua. Apotec memenuhi pelbagai peringkat umur untuk memenuhi keperluan pelanggan dari pelbagai peringkat kehidupan.

Apotec Omega-3 Fish Oil

APOTEC Omega-3 Fish Oil

Manfaat Dan Kebaikan Apotec Omega-3 Fish Oil

• Membantu pencegahan dan pengawalan tahap tekanan darah yang merugikan.
• Menurunkan kadar degupan jantung dengan mempengaruhi elektrofisiologi jantung
• Melalui sintesis LDL yang berkurang
• Dengan meningkatkan degradasi asid lemak dan mempercepat pelepasan trigliserida dari plasma.
• Mengurangkan risiko aritmia, trombosis, kadar pertumbuhan plak aterosklerotik.
• Meningkatkan aliran darah yang mengakibatkan pelebaran saluran (fungsi endotel). 
• Mengurangkan tindak balas keradangan dan banyak lagi.

Bahan Utama : Fish oil 1300mg (EPA 650mh, DHA 260mg)

Siapa Yang Memerlukan APOTEC Omega-3 Fish Oil : Individu warga tua menderita kardiovaskular, individu dengan BP tinggi, kolesterol, individu yang ingin meningkat profil lipid kesihatan kognitif dan sendi. 

Cara Pengambilan :  Ambil 1-2 gel lembut sekali sehari selepas makan atau seperti yang diarahkan oleh ahli farmasi atau doktor.

Apotec Curmax Turmeric

Apotec Curmax Turmeric

Manfaat Dan Kebaikan Apotec Curmax Turmeric

• Antioksidan kuat yang menyokong dan menjaga kesihatan sel dengan melawan kerosakan oksidatif.
• Kesan anti-radang 
• Meningkatkan peredaran darah dan mencegah penyakit kardiovaskular. 
• Meningkatkan kesihatan sendi.

Bahan Utama: Serbuk ekstrak Rhizome Curcuma Longa (Kunyit)

Siapa Yang Memerlukan Apotec Curmax Turmeric : Individu yang ingin menjaga kesihatan dan meningkatkan daya tahan tubuh, individu yang menderita sakit sendi (osteoarthritis dan rheumatoid arthritis), individu yang menderita sakit otot dan neuropathic pain dan individu yang ingin mencegah penyakit kardiovaskular. 

Cara Pengambilan : Ambil 2 biji Apotec Curmax Turmeric selepas makan.

Mengapa Memilih Apotec Curmax Turmeric? 

- Menggunakan Teknologi UltraSOL yang dipatenkan untuk mengekstrak kunyit.
- Molekul kecil yang sangat pekat. 
- Mengandungi hingga 95% curcuminnnoids.
- Lembut ke perut kita. Penyerapan 46 kali lebih baik.
- Lebih berkesan dan hasilnya dapat dilihat dalam masa yang singkat.
- Jaminan kualiti tertinggi.
- Dikilangkan dengan perakuan GMP, HACCP dan MeSTI.

Apotec Apple Cider Vinegar

Apotec Malaysia  memperkenalkan Apotec Apple Cider Vinegar dengan madu, minuman menyihatkan daripada cuka epal yang digabungkan dengan campuran madu. Biasa kita dengar cuka epal tanpa madu kan? Ok yang keluaran Apotec ni gabungan cuka epal dan juga madu. Sebelum ni, KakYa pernah rasa cuka epal tanpa madu dan rasanya masam yang amat. Tak boleh tahan walaupon dah campur air. Rasa pekat masam dia tu lain macam. 

www.akifimtiyaz.com
Apotec Apple Cider Vinegar with Honey 

Apotec Apple Cider Vinegar with Honey 

Bila jumpa Apotec Apple Cider Vinegar dengan madu ni, KakYa rasa teruja nak try. Tambahan pula bahan yang digunakan dalam penghasilan Apotec Apple Cider Vinegar adalah daripada bahan dan sumber terbaik. Bila dah tahu sumber dan bahan terbaik kita cubalah dulu dan tengok kesannya. Satu family KakYa memang amalkan cuka epal sekarang ni. Anak anak pon suka sebab ada rasa masam manis madu.

Apotec Apple Cider Vinegar Dengan Madu Di Jamin Halal Oleh Jakim

Apotec Apple Cider Vinegar halal ke? Apotec Apple Cider Vinegar di jamin dan diperakui Halal oleh Jakim. Jadi korang tak perlu ragu dan bimbang akan status Halal produk ini dan boleh cuba dan rasai kesedapan dan keenakan Apotec Apple Cider Vinegar tanpa was was. Bukan saja sedap malah berkhasiat dan memberi tenaga.

www.akifimtiyaz.com
Halal JAKIM (MS 1500 : 2009)
1 053-09/2008

Bahan Bahan Yang Terkandung Dalam Apotec Apple Cider Vinegar Dengan Madu 

Sebagai pengguna yang bijak, kita perlu tahu apakah bahan yang terkandung dalam satu satu produk sebelum membeli dan mengamalkan pengambilan produk tersebut. KakYa pon tak terlepas pandang hal penting ini. Sebelum beli sesuatu produk KakYa akan pastikan bahan yang terkandung didalamnya adalah dari sumber yang selamat dan terjamin mutunya.

Antara bahan yang terkandung dalam Apotec Apple Cider Vinegar dengan madu adalah air, jus epal pekat, madu dan juga cuka.

www.akifimtiyaz.com
Senarai bahan yang terkandung dalam sebotol Apotec Apple Cider Vinegar dengan Madu 

www.akifimtiyaz.com

Manfaat Dan Kebaikan Epal, Cuka Dan Madu 

EPAL: Sepertimana yang kita tahu, cuka epal diperbuat daripada buah epal segar yang mengandungi vitamin, pectin, potassium, sodium, magnesium, kalsium, fosforus dan zat besi. Cuka epal juga mempunyai sumber anti oksida seperti cerotinoids dan beta carotine yang mempunyai keupayaan untuk meneutralkan radikal bebas yang berbahaya dan boleh melemahkan sistem imunisasi. 

CUKA: Cuka dapat membantu merendahkan paras glukosa darah, melambatkan pengosongan gastrik dan tahap insulin untuk kehidupan yang lebih sihat. Tambah tambah lagi bahan utamanya iaitu asid asetik, cuka juga mampu membunuh bakteria dan digunakan sebagai bahan pengawet semula jadi.

MADU: Pemanis semula jadi yang terkandung dalam madu berasal dari fruktosa dan glukosa, dan juga gula kompleks yang lain. Dikenali sebagai antioksidan dan antiseptik dengan ciri-ciri pembersihan, ia juga mempunyai sejumlah kecil vitamin dan mineral.

www.akifimtiyaz.com

Manfaat Dan Kebaikan Apotec Apple Cider Vinegar Dengan Madu

Sebelum KakYa bercerita lebih lanjut mengenai Apotec Apple Cider Vinegar dengan Madu ni, KakYa nak citer dulu serba sikit mengenai manfaat dan kebaikan yang korang boleh dapat dengan mengamalkan produk inj. Wah! Banyak juga manfaat daripada pengambilan produk ni, antaranya:

- Pengurangan Berat : Apotec Apple Cider Vinegar tinggi serat dan meningkatkan rasa puas dan kenyang. Satu kajian kecil pada tahun 2005 mendapati bahawa orang yang makan sepotong roti dengan sejumlah kecil cuka epal merasa lebih kenyang daripada mereka yang tidak menggunkan cuka epal.

- Diet : Apotec Apple Cider Vinegar dengan madu asli keluaran Apotec Malaysia boleh mengimbangkan diet korang. Untuk korang yang sedang berdiet, korang boleh cuba amalkan Apotec Apple Cider Vinegar kerana ianya adalah detoks terbaik dalam proses penurunan berat badan.

- Meningkatkan Penyerapan Zat Besi : Membantu mengeluarkan zat besi dari makanan yang anda makan, sehingga dapat digunakan di seluruh badan. 

- Melegakan Sembelit : Membantu melancarkan pergerakan usus kerana tinggi serat. 

- Mengatur Tahap Glukosa Darah : Kaya dengan asid asetik yang melambatkan pencernaan kanji yang dapat membantu menurunkan kenaikan glukosa yang biasanya berlaku selepas makan.

- Berkesan : Membekalkan nutrien yang komprehensif dan membawa faedah kesihatan kepada pengguna.

- 100% Asli Dan Selamat - Tanpa bahan tambahan; tanpa gula tambahan, tanpa pengawet, tanpa pewarna atau perasa tiruan, tanpa bahan kimia. Pasti selamat.

Cara Pengambilan Apple Cider Vinegar

Campurkan 2 sudu atau 30ml Apple Cider  Vinegar dengan 180ml air suam dan kacau rata, dan di minum selepas makan.

Bancuh 2 sudu  Apotec Apple Cider Vinegar dengan madu
 bersama 180ml air suam dan kacau rata.

Jom kita minum dulu. Rasa dia masam masam manis. Sedap jer takde la orang cakap masam sangat. 

Apa Kata KakYa Mengenai Apotec Apple Cider Vinegar Dengan Madu 

Apa yang KakYa boleh cakap kat sini, KakYa sekarang dalam proses untuk turunkan berat badan. Jadi KakYa amalkan Apotec Apple Cider Vinegar dengan Madu pada waktu malam sebelum tidur dan juga pada awal pagi selepas sarapan. Apa yang KakYa nampak sejak amalkan produk ni, sistem penghadaman jadi lebih baik. Bila sistem penghadaman dah elok,  mudah sikit nak turunkan berat badan.


Pagi pagi dah membuang dan perut pon lawas. Settle satu masalah. Satu lagi,  KakYa biasa kalau bangun pagi kaki sekali sekala rasa sakit jer bila pijak lantai. Orang cakap tu tanda toksin banyak dalam badan. Tapi sejak amalkan Apotec Apple Cider Vinegar dengan madu ni, dah kurang sikit la rasa sakit kaki waktu pagi. Toksin dah nak hilang la tu. Tubuh pon rasa lebih bertenaga sejak amalkan produk ni. Thanks Apotec for the best product. Thank you so much Apotec team! I loved it.

Di Mana Boleh Dapatkan Apotec Apple Cider Vinegar, Apotec Omega-3 Fish Oil Dan  Apotec Curmax Turmeric

Dah cerita panjang panjang ni, korang berminat tak nak mencuba Apotec Apple Cider Vinegar dengan madu, Apotec Omega-3 Fish Oil dan Apotec Curmax Turmeric? Untuk korang yang berminat mendapatkan produk keluaran Apotec boleh dapatkan di laman e-commerce Lazada. Kalau nak walk in pon boleh, korang boleh dapatkan dekat farmasi terpilih di seluruh Malaysia atau untuk feedback lebih cepat boleh whatsapp link kat bawah untuk Harga Bundle Promo bagi tiga produk Apotec terpilih,


Maklumat lanjut mengenai produk Apotec sila layari laman tertera di bawah :

https://www.constant.com.my/SalePage/Index/221336
Facebook Link  : Apotec Malaysia
Instagram Link : apotecnushine
Lazada : https://bit.ly/2VvSMr2

Mahukan produk berkhasiat untuk seisi keluarga? Apotec Malaysia adalah jawapannya. Apa tunggu lagi, dapatkan segera produk keluaran Apotec Malaysia untuk kesejahteraan hidup sekeluarga. Jaga kesihatan sebelum terlewat. Jalani hidup sihat dengan Apotec.

Catat Ulasan

18 Ulasan

  1. kite elok ada juga makanan2 sampingan ni dalam diet seharian..

    BalasPadam
  2. memang sekarang lebih baik mengkonsumsi obat herbal yang tak menimbulkan efek samping dan pastinya badan kita akan lebih sehat dan fit. Terima kasih sudah berbagi informasinya, salam kenal ya kak dan semoga produk apotek curmax turmeric laku banyak.

    BalasPadam
  3. bykkkk tgk review about product ni...
    singgah sini and follow :)

    http://zieyaweasley.blogspot.com/2020/08/hes-coming-to-me.html

    BalasPadam
  4. bagus sangat kalau kita concern bab kesihatan ni, amalkan gaya pemakanan sihat ditambah dengan supplement yang bagus macam ni, barulah badan sihat dan cergas

    BalasPadam
  5. Wah.......Dah byk baca review pasal Apotec. It really looks good for health. Apotec nie sesuai utk semoga usia ker? Just asking.

    BalasPadam
  6. saya memang amalkan ACV dah lama,sebab tu bacaan kolestrol saya cantik jer....now consume juga fish oil dan curmax tumeric tu dengan mak dan asben sekali ....sebab tahu fungsi dan kebaikannya...kekya pun amalkan juga tauuu

    BalasPadam
  7. rasa macam tertarik dengan cuka epal tu..

    BalasPadam
  8. Banyak manfaat setiap produk ye.. Turmeric tu macam best je.. Acv nad memg ambil.. Lawas perut

    BalasPadam
  9. Alhamdullilah mesti mak dan ayah suka bila anak anak ingat kat dia... pahala tu brrbakti pada kedua org tua...

    BalasPadam
  10. Waaa botol apple cider dia besar laaa... Sis memang amalkan minum cuka epal tu..tak tau plak Apotec ni ada... nak cuba laa nanti..

    BalasPadam
  11. Bila Kita bawa balik sesuatu yg dapat membahagiakan org tua kita mmh sangat bermakna. Terutamanya suplemen

    BalasPadam
  12. First time dengar brand Apotec ni. Taou bagus2 produk ni ada fish oil & macam2 lagi. Memang bagus hadiahkan untuk orang tersayang

    BalasPadam
  13. Ni semua memang berkhasiat untuk kesihatan orang tua, bagus share with them.

    BalasPadam
  14. Kali pertama nampak produk ni.. kalau ada testimoni yang bagus.. nak cuba juga..

    BalasPadam
  15. Wahhh dah lama tak singgah sini. Btw thanks sharing

    BalasPadam
  16. Wahh dh lamq tak singgah sini. Btw thanks sharing

    BalasPadam
  17. ramai yang cakna tentang kesihatan sekarang ni kan. thanks sharing

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.