Jom Shopping Di PGMall Dan Join Kempen Love You 3000 Untuk Menang Cabutan Bertuah

Jom Shopping Di PGMall Dan Join Kempen Love You 3000 Untuk Menang Cabutan Bertuah | Musim Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) masih belum berakhir.  KakYa sejak PKP dan PKPB ni kan, belum berkesempatan lagi keluar membeli barang keperluan rumah. Semua suami yang uruskan.  Tapi tak dapat keluar rumah tak semestinya KakYa tak boleh nak shopping. Masih lagi boleh shopping barangan keperluan tapi dengan cara ONLINE. Tapi nak shopping kat mana ya?

www.akifimtiyaz.com

Sekarang ni semua kat hujung jari, nak cari barang dapur pon ramai yang buat pembelian secara online. Tambahan pula kalau ada diskaun dan tawaran harga lebih jimat. Siapa tak nak bila dapat beli barang dengan harga jauh lebih murah daripada biasa. Ni la masa nak berjimat cermat. Musim sekarang kita kena berjimat cermat dalam berbelanja. Ok nak bagitahu kat korang, KakYa suka beli barang secara online ni sebab cukup mudah (klik sana, klik sini dah dapat apa kita nak tak perlu nak cari di segenap penjuru kedai), jimat masa dan boleh buat pilihan pembelian dengan tenang dan berhemah. 

Salah satu platform pembelian online yang biasa KakYa terjah tak lain tak bukan semestinya PG MallPernah dengar tentang PGMall ke tak sebelum ni korang? Ok sebelum KakYa bercerita lebih lanjut mengenai pembelian online, KakYa citer dulu la tentang PGMall yang ramai duk sebut sangat sekarang ni. Ada yang cakap shopping online kat sini memang TERBAIK sebab boleh dapat harga murah? Ya ke ni ..  Oh! Wow teruja KakYa.

PGMall Satu Satunya Local E-Commerce Platform Di Malaysia

PG Mall adalah Malaysia No.1 E-COMMERCE PLATFORM dan satu satunya Local E-Commerce platform di Malaysia. Laman beli belah online PGMall terbukti yang terbaik, dipercayai ramai dan tersenarai di tangga pertama di Malaysia dan nombor 3 di Iprice insight Report. Wah memang boleh dipercayai dan tak susah nak kenalkan PG Mall kat kawan kawan untuk sama sama kita shopping. Ya la kan, kita kalau dah terbukti depan mata siap bukti ni mudah sikit nak ajak orang lain sekali. Kekadang orang kat luar sana takut jugak nak shopping online. Takut tertipu dan ditipu. Jadi bila dah ada pengesahan camgini lebih mudah nak fahamkan orang lain juga. Nak shopping pon rasa tak takut takut lagi.

www.akifimtiyaz.com

Satu lagi nak bagitau kat korang, harga produk dan perkhidmatan yang di tawarkan oleh pihak PGMall adalah lebih rendah berbanding harga pasaran di luar sana dan ianya tidak akan membebankan pembeli. Korang boleh check sendiri dan cuba bandingkan dengan harga yang biasa korang dapat waktu berbelanja kat tempat lain. Untuk rakyat yang berpendapatan sederhana pastinya ianya tak menjadi beban untuk shopping online di PGMall.

www.akifimtiyaz.com

Apa yang ada kat PGMall ni yang buat orang suka sangat sunggah shopping online kat sini? Ha ahhh ni yang akan buat korang TERUJA TERUK. Kat PGMall ni semua ada. Pendek kata yang korang cari tu mesti ada kat sini. Ok apa yang ada? Macam macam ada antaranya; 

• Barangan Kecantikan 
• Barangan Rumah
• Barangan Elektronik Aksesori
• Barangan Sukan 
• Barangan Travel 
• Barangan Wanita/ Lelaki/Kanak Kanak/Bayi
• Barangan Automotif 
• Barangan Kemas
• Barangan Runcit
• Barangan Haiwan
• E Tiket dan Baucer 

Kan dah cakap semua ada. Tak perlu nak singgah kat lain lain tempat shopping sebab kat sini tersedia semua yang korang perlukan tinggal nak beli jer. Korang tak perlu risau atau bimbang kerana kualiti produk yang ada kat PGMall adalah terjamin dan selamat. 

Apa yang perlu korang buat untuk berbelanja di PGMall. Korang boleh terus jer ke laman PGMall dan terus dah boleh shopping. Satu lagi korang boleh muat turun Apps PGMall dari Google Play dan Apps Store ke Smartphone korang dan berbelanja online secara berhemah di PGMall. Tapi jangan lupa SIGN UP dulu. 

Kempen 'Love You 3000'

Kempen 'Love You 3000'  ini antara promosi yang menarik dari pihak PGMall buat semua pelanggan.  Setiap bulan pihak PGMall akan adakan 2 kali cabutan bertuah tau! Ini merupakan inisiatif yang dilakukan oleh PGMall untuk korang berpeluang memenangi hadiah wang tunai sehingga RM3000.  Menarik kan? 

www.akifimtiyaz.com

Jadi bagaimana nak sertai Kempen Love You 3000 ni? Mudah saja, korang hanya perlu berbelanja minimum RM30 sahaja atau lebih dalam satu resit di PGMall. Lagi banyak korang belanja lagi besar peluang korang untuk menang. Jadi silalah shopping sakan! Hehehe .. Pihak PGMall akan umumkan nama nama pemenang dalam cabutan bertuah pada 15 dan 30 haribulan setiap bulan.

• 1st winner : RM500
• 2nd winner : RM300
• 3rd winner : RM200
• 10 person : RM100
• 20 person : RM50

Jadi tak perlu tunggu lagi, silalah shopping sekarang, mana la tahu kot kot korang jadi salah seorang dari yang bertuah. Yeay dapat menang hadiah. Fuhhh meriah benor hadiahnya. Tak sabor nak shopping ni.

Maybank QRPay Cashback

PGMall adalah satu satunya platform yang menerima semua e-wallet untuk proses pembayaran dan salah satu daripadanya ialah Maybank QRPay. Jika korang shopping kat PGMall dan buat pembayaran melalui Maybank QRPay, korang akan dapat cashback sebanyak 20% sehingga RM20 dengan minimun perbelanjaan RM30 sahaja di PGMall. Promosi ini berlangsung bermula 4 May 2020 dan akan berakhir pada 6 June 2020 dan dalam tempoh itu korang boleh dapat 2 kali ganda peluang tunai. Ini adalah promosi 'Durian Runtuh' dimana korang boleh dapat RM40 untuk setiap satu akaun Maybank. Woww! banyaknya. Jadi apa tunggu lagi rebut peluang hebat ini hari ini juga. Sempat lagi untuk korang shopping sakan. 

www.akifimtiyaz.com

Konsep Consumerchant 

PGMall berkonsepkan consumerchant. Apa benda consumerchant ni sebenarnya? Konsep consumerchant ini adalah yang pertama di dunia yang mana kita sebagai pembeli boleh mendapat insiatif pembelian sendiri setiap kali membeli belah barangan keperluan di PGMall dan juga pembelian oleh pembeli lain yang mendaftar melalui referral link kita. Walaupun korang tidak menjual tetapi korang masih boleh mendapat insiatif melalui pembelian yang korang buat dan pembelian dari rakan rakan korang yang berdaftar melalui link korang. Ni lah yang menariknya yang KakYa nak kongsi dengan korang. 

Maklumat lanjut dan lebih detail mengenai  konsep consumerchant, korang boleh refer kat sini https://pgmall.my/consuMerchant-concept .

Bagaimana cara untuk berkongsi referral link korang dan ajak ramai ramai daftar sekali. Ok untuk korang yang baru 1st time mengenali PG Mall dan nak membeli belah kat PGMall, korang boleh DAFTAR PERCUMA DI SINI (Klik jer sini,  BUKAN SPAM okey! Takyah risau) sebelum buat belian dan korang akan dapat referral link  korang sendiri selepas selesai pendaftaran. Mudah jer. Bila dah selesai, boleh la mula shopping dan jangan lupa ajak rakan rakan korang shopping sekali. Bagi meriah PGMall ni. Nak tunggu apa lagi tuuuu! Jom la kita shopping di PGMall. 

www.akifimtiyaz.com

Ada lagi ada lagi ni, KakYa lupa nak bagitau korang.  Melalui konsep consumerchant, korang boleh dapat forever cashback sehingga 3.5% melalui program "Forever Cashback PGMall". Fuhh banyak tu 3.5% . Macam mana nak dapat? Kongsi link refferel korang pada sedara mara, kawan kawan ofis, kawan sekolah, kawan universiti, kawan sekampung dan sewaktu dengannya. Ajak diaorang Sign Up dan shopping kat PGMall. Lagi ramai lagi bagus. Boleh la korang menjana pendapatan sampingan di musim PKPB ni. Happy Shopping korang!

Kalau korang perlukan maklumat lebih detail, jangan lupa klik jer link kat bawah ni:

Website: PGMall
Facebook: PGMallofficial
Instagram: PGMall


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #MaybankQRPayCashback #Maybank2u #Maybank #ShopOnline #Shopfromhome

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Tak sangka macam-macam tawaran dan promosi yang sungguh menguntung ni di PG Mall. CCL rasa ini adalah masa yang sesuai untuk kita berbelanja secara bijak dan ambil semua peluang yang menjimatkan kita

    BalasPadam
  2. syok ni shopping... eh lupa duk jauh.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.