Lazz Susu Kambing Untuk Lebih Tenaga Di Bulan Ramadhan

April 22, 2020

Lazz Susu Kambing Untuk Lebih Tenaga Di Bulan Ramadhan | Ramadhan bakal menjelma esok lusa, KakYa pasti korang kat luar sana dah selesai membuat persiapan untuk sambut Ramadhan kan? Alhamdulillah tahun ni KakYa masih diberi peluang dan juga ruang oleh Allah SWT  untuk sama sama menjalani ibadah puasa bersama suami dan anak anak walaupun dalam suasana yang sedikit berbeza berbanding tahun tahun yang lepas. Ada rasa syahdu sikit saat saat menjelangnya Ramadhan tahun ini. Tapi takpe hidup kena teruskan. 

www.akifimtiyaz.com

Lazz Susu Kambing

Lazz ialah minuman berasaskan susu kambing yang kurang manis dan tidak mengandungi bahan GMO. Selainitu, Lazz menggunakan sumber bahan bergred eksklusif dan 100% semulajadi. Ia sangat sesuai untuk semua peringkat umur daripada kanak kanak sehingga dewasa dan warga emas. Lazz juga sesuai dijadikan minuman alternatif pengganti minuman 3 dalam 1 harian yang lebih berkhasiat.

Ramadhan Bersama Lazz Susu Kambing

Puasa kalini KakYa masih setia dengan produk Lazz Susu Kambing. Alhamdulillah KakYa dah terima stok Lazz Susu Kambing beberapa hari lepas.  Untuk kalini KakYa order LazzChoco dan juga LazzCafe. LazzChoco untuk anak anak KakYa sebab diaorang suka perisa coklat jadi KakYa ikut kesukaan anak anak. Manakala pilihan KakYa dan suami semestinya LazzCafe. Sebelum ni KakYa pernah cuba Lazz Susu Kambing perisa asli dan juga perisa strawberi. Dua dua ni pon sedap dan berkhasiat. Paling penting membekalkan tenaga sepanjang berpuasa.

www.akifimtiyaz.com

www.akifimtiyaz.com

LazzCafe Dan LazzChoco

Sejak kenal produk Lazz Susu Kambing beberapa tahun lepas KakYa memang suka LazzCafe sebab rasa dia tak seperti produk susu kambing yang lain. Untuk pengetahuan korang, produk Lazz Susu Kambing takde bau hamis dan rasanya sangat sedap dan lazat. Sungguh sedap di minum begitu saja. LazzCafe ni boleh jer nak minum sejuk ataupon panas. KakYa lebih suka minum panas. LazzCafe ni dia takde rasa kuat sangat dan takde rasa pahit. Rasa dia seimbang jer antara susu dan kopi. Dapat secawan LazzCafe,badan rasa segar dan bertenaga. Korang kalau nak tau, kena cuba dulu baru tau khasiatnya!

Ok korang mesti tertanya tanya siapa yang sesuai minum LazzCafe. LazzCafe sesuai untuk ibu hamil, ibu menyusu, dewasa, pasangan ikhtiar hamil dan juga warga emas. 

www.akifimtiyaz.com

Sahabat KakYa siapa yang pernah dengar dan pernah rasa  Lazz Susu Kambing sebelum ni? Apa rasanya? Mesti sedap kan rasa Lazz Susu Kambing? Anak anak KakYa cakap " bukan setakat rasa dia sedap Umi, minum secawan dah rasa kenyang ". Bila anak anak suka tugas Umi jadi lebih mudah, sediakan segelas LazzChoco dah settle untuk sahur anak anak. Oh ya anak anak KakYa suka minum LazzChoco bersama nestum waktu sahur sebab diaorang kurang makan nasi. Bila ambil LazzChoco bersama nestum lagi la mengenyangkan. Tahun ni pon rasanya menu LazzChoco dan nestum pastu jadi pilihan anak anak waktu bersahur nanti. 

www.akifimtiyaz.com

Cara Order Lazz Susu Kambing 

Ada sahabat KakYa yang baru nak cuba produk Lazz Susu Kambing ke? Kalau korang nak cuba produk ni, cara nak order senang sesangat hanya Whatsapps nama dan juga  lokasi korang ke talian rasmi Lazz Careline kat bawah: 

Lazz Careline 1 : 018-2777290
Lazz Careline 2 : 016-2449722

www.akifimtiyaz.com

KakYa pasti sahabat KakYa mesti ramai yang nak sediakan stok Lazz Susu Kambing untuk berbuka dan juga bersahur untuk keluarga tercinta. Sepanjang tempoh PKP sekarang ni, pihak Lazz Susu Kambing tetap menyediakan penghantaran dan juga pengeposan seperti biasa. Jadi korang tak perlu risau kalau Lazz Susu Kambing korang kehabisan stok kerana pihak Lazz akan memudahkan korang mendapatkan stok. 

Untuk  penghantaran pula korang tak perlu pening kepala nak keluar rumah pada musim PKP sekarang ni, kerana pihak Lazz akan pastikan produk terus ke rumah korang atau lebih tepat lagi terus ke depan pintu rumah korang.  Di jamin selamat insyaAllah. 

www.akifimtiyaz.com

Opsss terlupa nak habaq, mesti ada dikalangan sahabat KakYa tertanya tanya berapa harga sekotak LazzChoco dan juga LazzCafe. Ok harga untuk sekotak LazzCafe RM39 tapi kalau korang nak jimat dimusim PKP ni, boleh dapatkan 3 kotak LazzCafe dengan harga RM105. Manakala sekotak LazzChoco berharga  RM45. Untuk lebih jimat korang boleh beli 3 kotak dengan harga RM126. Jimat dan berbaloi baloi. 

Jangan lupa untuk dapatkan Lazz Susu Kambing untuk persediaan berbuka dan sahur korang seisi keluarga. Ingat susu kambing ingat LAZZ!

Untuk maklumat lebih terperinci mengenai produk Lazz Susu Kambing, sila layari laman tertera; 

Instagram: lazzsusukambinghq
Website: lazz.my

Artikel Menarik yang Lain

4 Sahabat Setia

  1. Ramai yang kata sedap. Teringin juga nak cuba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg sedapp sebab takde rasa hamis susu kambing ..

      Delete
  2. Sedapnyaaa Lazz Cafe. Dni duk minum Lazz Kurma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg sedapp .. KakYa mmg suka LazzCae dari dulu Dini.

      Delete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.