Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 16

Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 16 | Alhamdulillah syukur pada Allah SWT kerana dengan izinNYA pada tarikh ini 04/12/2019, KakYa dan suami sekali lagi di beri peluang oleh Alah SWT untuk sama  sama menyambut ulangtahun perkahwinan kami yang ke 16. Sedar tak sedar dah 16 tahun usia perkahwinan kami.


Terima kasih Allah atas limpah dan rahmatMu untuk kami dalam kami meniti hari hari indah sepanjang kami bersama. Semoga kebahagiaan yang kami kecapi hari ini dan hari hari yang bakal mendatang dipenuhi dengan kebahagiaan dan limpahan kasih sayang yang sentiasa berkekalan hingga ke Syurga. InsyaAllah.

Untuk suami tercinta Suhaimi Abd Aziz, Selamat Ulangtahun Perkahwinan kita yang ke 16. Terima kasih kerana sentiasa ada di sisi saya saat susah juga senang. Sentiasa support setiap langkah yang saya atur, selalu bagi semangat dan dorongan saat saya jatuh, di sisi saya saat berendam air mata, bertolak ansur dengan kerenah saya dan paling tak dilupakan sentiasa ada di sebelah saya saat saya melahirkan tiga orang anak kita. Terima Kasih Abang! Love U till Jannah. 

Anugerah paling indah buat kita dari Allah SWT yang tidak dapat diukur dan dinilai dengan wang ringgit. Anak anak kita Nur Aina Insyirah, Muhammad Adam Iman & Muhammad Akif Imtiyaz. Our kids are so blessed to have a dad like you abang! LOVE YOU SAYANG!

Syukur Ya Allah, dikurniakan kepada kami 3 cahayamata sebagai penyeri rumahtangga kami berdua. Semoga kebahagiaan ini akan kekal hingga hujung nyawa. Aamin aamin.

Happy 16th Wedding Anniversary!

Catat Ulasan

2 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.