Bawa Anak Anak Tonton Ejen Ali

December 04, 2019

Bawa Anak Anak Tonton Ejen Ali  | Sejak tahu Ejen Ali  masuk akan panggung 28.11 anak anak sibuk duk cakap pasal Ejen Ali jer. Akif siap minta abah dia cuti sebab nak pegi tonton  pada 28.11. Tiba tarikh 28.11 kami tak dapat nak pegi tsebab abah kena kerja tambah di pulak dengan pakej balik lewat.

Dak kecik majuk gak la sekejap sebab sepupu sepupu dia ramai yang pergi 28.11 dan dah janji nak pegi sama sama tapi dia pulak tak dapat nak pegi. Dak kecik hari hari duk zikir tepi telinga duk tanya Umi bila nak bawak pegi tengok Ejen Ali, bila nak pegi, bila boleh pegi. Emmmm minat benor Ejen Ali. Umi cakap la nanti abah cuti kita pegi la nak.


Alhamdulillah hari Ahad 1.12 baru baru ni En Hubby dapat cuti. Terus plan bawak anak anak dan anak sedara yang kebetulan bercuti kat rumah, jalan jalan kat Kuantan dan kami tonton Ejen Ali jam 9.30 malam kat MBO City Mall Kuantan. Mula mula ingatkan nak menonton waktu siang tapi anak anak cakap nak pegi jalan jalan dulu jadi kami ikut anak anak tonton waktu malam.


Masa duk syiokk tangkap gambar sebelum masuk panggung tercarik carik la jugak apabenda orang panggil tu yang papan ke kadbod ke apatu yang ada gambar Ejen Ali tu. Apabenda orang sebut ya benda tu? ... tak tau la orang panggil gapo benda tu. Hahahahaha ..


Dak Akif hampa kejap sebab takde dah bendalah tu jadi dia cakap kita  bergambar jer la kat depan MBO ni Umi sambil pegang popcorn. Huhuhuhuhu .. dak kecik siap cakap nanti kita naik kat atas ada la kot. Tapi takde jugak yang ada poster Jumanji jer hahaha. Ejen Ali punya talakk adooo. Hampooo lagi takleh nak gambar ngan poster Ejen Ali.

Takpe la nak kita posing asal boleh udah laa ya. Haa ni dia model popcorn dan ais lemon tea MBO. Hahahahaha!

Masuk panggung jam 9.30 malam keluar jam 11.30 lebih. Masa ni anak anak dan anak sedara dah mengantuk dah. Masing masing penat sangat sebab seharian jalan jalan. Masuk kereta je tak sampai 5 minit semua dah mentido dah. Kami sampai kat rumah dalam 1.30 pagi. Alhamdulillah anak anak happy umi abah pon tumpang happy. Tq Ejen Ali menceriakan cuti sekolah anak anak KakYa.

Artikel Menarik yang Lain

0 Sahabat Setia

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.