Iman Dapat 1A 4B 1C UPSR 2019

Iman Dapat 1A 4B 1C UPSR 2019 | Alhamdulillah result UPSR dah dapat pagi tadi. Iman dapat 1A 4B 1C.  Tahniah Iman! Walau apapon keputusan Iman, umi abah terima dengan hati terbuka. Walau tadi dia sedikit kecewa masa bawak result untuk tunjuk kat Umi tapi takpe Umi akan sentiasa ada untuk peluk anak Umi. Umi tahu Iman dah buat yag terbaik untuk UPSR 2019. 

Iman dah cuba sehabis daya Iman untuk dapatkan result yang baik, tapi kita sekadar merancang Allah SWT penentuNYA. Iman tak perlu rasa bersalah dengan umi dan abah. Umi redha semua sekali. Doa umi abah takkan putus untuk anak anak Umi.


Apapon keputusan anak anak kita, terimalah dengan hati terbuka dan berlapang dada. Setiap anak ada kelebihan dan kekurangan mereka. Tak perlu nak bandingkan anak kita dengan anak orang lain sebaliknya sama sama kita raikan penat lelah mereka belajar dari pra sekolah sehingga ke tahun 6. Kecemerlangan seorang anak tidak terletak pada cemerlang akademik sahaja malah dalam sukan dan kokurikulum juga masih boleh dibanggakan. Hargai anak anak kita. Tahnia buat semua anak anak UPSR 2019.


Catat Ulasan

3 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.