Good Luck Akif Imtiyaz

October 20, 2019

Good Luck Akif Imtiyaz | Harini 20 Oktober 2019 hari pertama untuk peperiksaan akhir tahun Akif. Sedar tak sedar dah nak masuk setahun Akif di tahun 4, alhamdulillah harini Akif start untuk peperiksaan. Selamat menduduki peperiksaan akhir tahun untuk Akif dan sahabat. Semoga dipermudahkan Allah untuk menjawab kertas soalan.


Selamat Menduduki Peperiksaan Akhir Tahun

You have learned so many new things in school. Its time to show them practically. Have a great exam today my son! Muhammad Akif Imtiyaz. Good luck from Umi, abah, kakak Insyirah dan abang Iman!

Umi harap Akif dapat buat yang terbaik untuk peperiksaan kali ini. Semoga segala usaha Akif selama ini mendapat berkat dari Allah SWT. Aamin aamin.

Jangan direnung betapa letihnya usaha, tetapi renunglah betapa manisnya sebuah kejayaan. Iringlah doa beserta tawakal dalam setiap usahamu, semoga kejayaan milik kamu wahai anakku.

Artikel Menarik yang Lain

3 Sahabat Setia

  1. Sama la anak saya yang tahun 4 pun exam akhir tahun. Sekejap je dah hujung tahun kita ni. Hehe

    ReplyDelete
  2. Hensemnyaaa akif >< Semoga berjaya dunia akhirat! Skuanya dgn ayat akak "Jangan direnung betapa letihnya usaha, tetapi renunglah betapa manisnya sebuah kejayaan"

    ReplyDelete
  3. alaaa acik singgah lambat.. mesti exam da habis kan ?

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.