Beautea by Safi Diperkaya Dengan 100 Peratus Ekstrak Teh Premium

Beautea by Safi Diperkaya Dengan 100%  Ekstrak Teh Premium | Safi sekali lagi mengeluarkan produk terbaru dan terbaik dipasaran iaitu Beautea by Safi. Bila sebut jer Safi pasti kita terbayang pelbagai produk terbaik keluaran Safi yang sentiasa mendapat tempat teratas dihati pengguna. Antara sebab KakYa turut menggunakan produk Safi adalah kerana keberkesanan produk  Safi yang sentiasa menitik beratkan kebersihan dan bebas dari bahan kimia berbahaya menjadikan KakYa antara pengguna setia produk Safi sejak zaman sekolah lagi. 


Beautea by Safi

Lupa nak tanya kat korang. Korang pernah dengar tentang Beautea by Safi ke sebelum ni? Kalau tak pernah dengar mari dekat dekat  sikit KakYa nak cerita. Beautea by Safi adalah poduk terbaru keluaran Safi yang tengah femos amos sekarang ni. Amai dah irang kat luar sana duk guna Beautea by Safi ni. Hadir dengan 4 variasi, Safi tampil mengeluarkan produk yang lebih premium diperkaya dengan 100% ekstrak teh. 4 variasi  produk tersebut adalah; 

- White Tea & Damask rose untuk dry skin
- Green Tea & Neem untuk normal to oily skin
- Black Tea & Black Orchid untuk kulit sensitif
- Apricot Tea untuk scrub muka

Setiap satu berfungsi membantu proses detoksifikasi kulit dari pencemaran berbahaya, membersih sisa kotoran solekan dengan mendalam dan sepenuhnya. Ia turut melegakan kulit daripada jerawat akibat stres, menyegarkan dan meningkatkan benteng pertahanan kulit dari radikal bebas. Hasilnya Beautea by Safi menjadikan kulit kembali halus, sihat dan berseri, bebas dari masalah kulit

Taraaa tudiaaa 4 variasi Beautea by Safi. Packaging dia cun sangat aihhhh. Tergoda masa mula mula tengok. Terus i jatuh cinta u. 

Korang sudah bersedia untuk merasai manfaat transformasi kecantikan dan menewaskan musuh kulit wanita masa kini dengan Beutea by Safi yang diperkaya dengan 100% ekstrak  teh premium? Picit tiub pada tapak tangan dan gosok bersama air sehingga berbuih. Oles keseluruh wajah dengan gerakan putaran. Bilas dengan air dan nikmati kulit wajah yang 
bersih dan segar semulajadi.

Kulit KakYa jenis kulit kombinasi, jadi memang takde masalah sepanjang menggunakan 4 variasi produk Safi terbaru ini. Okey KakYa nak citer kat korang serba sikit tentang produk ni. 

White Tea & Damask Rose 

Beautea by Safi Gel Pembersih Muka Penghidratan – White Tea & Damask Rose
- Menghidrat
- Mengecilkan liang pori

Pembersih gel yang lembut dan bebas sabun ini bertindak membersih pori yang tersumbat dan mengeluarkan kotoran pada kulit wajah anda. 

Dirumus dengan gabungan ekstrak White Tea & Damask Rose yang diperkaya dengan antioksida agar dapat mengimbangi tahap kelembapan kulit, menghidrat dan mengecilkan pori.

*Produk ini sesuai untuk kulit kering dan normal

Green Tea & Neem

Beautea by Safi Gel Pembersih Muka Anti Jerawat – Green Tea & Neem
- Melindungi kulit daripada jerawat
- Mengawal sebum

Pembersih gel yang lembut dan bebas sabun ini merupakan hasil gabungan ekstrak Green Tea & Neem yang padat dengan antioksida bertindak sebagai benteng pertahanan kulit daripada serangan radikal bebas. Ia melegakan kerengsaan kulit sambil mengawal sebum untuk membantu mengurangkan bekas parut jerawat.

*Produk ini sesuai untuk kulit normal dan berminyak

Black Tea & Black Orchid

Beautea by Safi Pembersih Muka Detoks – Black Tea & Black Orchid
- Membantu kulit untuk detoks
- Bebas haruman dan sesuai untuk kulit sensitif
- Mencegah tanda awal penuaan

Pembersih yang mengandungi Asid Amino dan bertekstur krim ini sangat lembut dan bebas sabun, dirumus dengan ekstrak Black Tea & Black Orchid yang harum dan diperkaya dengan 2x manfaat antioksida yang berupaya membersih kotoran dengan mendalam, membantu kulit untuk detoks sepenuhnya sambil mengekalkan kelembapan dan melindungi kulit wajah dari masalah penuaan awal.

*Produk ini sesuai untuk kulit sensitif

Apricot Tea

Beautea by Safi Skrub Penghalusan Muka – Apricot Tea
- Membuang sel kulit mati agar kulit tidak tersumbat

Krim skrub yang dirumus dengan gabungan ekstrak Apricot & White Tea yang kaya dengan antioksidan bertindak membersihkan liang-liang kulit wajah, menggelupas tanpa mengeringkan kulit. Ia berfungsi bagi membantu memulihkan tekstur, melicinkan dan mecerahkan kulit. Hasilnya, kulit cerah dan berseri.

*Produk ini sesuai untuk semua jenis kulit

Beautea by Safi Dijamin Selamat 

Beautea by Safi dijamin selamat kerana tidak mengandungi alkohol, tiada paraben, tiada SLS/ SLES dan juga tiada silicon. Opkos bila takde semua tu memang diperakui selamat. Korang dah cuba Beautea by Safi, kalau belum korang kena cuba sebab apa tau sebab Beautea by Safi memang terbaik untuk semua jenis kulit, selamat dan suci. 



Rangkaian Beautea by Safi dijual pada harga RM23.20 (150g) boleh didapati di semua farmasi terpilih di Malaysia dan di atas talian. Untuk maklumat lanjut dan promosi terkini dari Safi, sila layari laman sesawang rasmi Safi di www.safi.com.my , laman Facebook rasmi Safi
di www.facebook.com/SAFI.my dan laman Instagram Safi di www.instagram.com/SAFIMalaysia . Jom kita bina keyakinan diri setiap wanita bersama dengan Beautea by Safi.

Catat Ulasan

3 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.