Selamat Menduduki UPSR 2019 Muhammad Adam Iman

Selamat Menduduki UPSR 2019 Muhammad Adam Iman | Hari ni 4 September 2019, anak kedua KakYa Muhammad Adam Iman akan menduduki Peperiksaan Ujian Penilaian Sekolah Rendah UPSR. Muhammad Adam Iman, Umi dan  abah harap hari ini dan hari hari peperiksaan seterusnya Iman dapat menjawap soalan peperiksaan dengan tenang. Semoga Allah ilhamkan jawapan jawapan yang tepat penuh kesempurnaan untuk Iman. Umi dan abah sentiasa doakan yang terbaik untuk Iman. Good luck and do your best son. Remember, do not be nervous okey!


Abah, Umi, kakak Insyirah dan adik Akif mendoakan agar Iman dapat menjawap soalan UPSR dengan tenang, berlapang dada dan beroleh kejayaan cemerlang. InsyaAllah. 

Di kesempatan masa yang ada ini. KakYa ingin minta doa dari sahabat semua dapat mendoakan anak KakYa agar dapat menjawap dengan tenang dan dipermudahkan segala urusan sepanjang tempoh UPSR bermula hari ini 4 September 2019 dan berakhir 11 September 2019. Doa dari sahabat, KakYa dahulukan dengan ucapan terima kasih. Hanya Allah SWT yang mampu membalasNya. 

KakYa juga mendoakan agar anak anak sahabat KakYa dan semua calon yang bakal menduduki peperiksaan UPSR 2019 dapat menjawap soalan dengan tenang dan dipermudahkan segala urusan. Semoga anak anak UPSR 2019 berjaya dengan cemerlang. Aamin aamin.

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Ooh.hari ni start UPSR ya.. Good luck untuk Adam Iman. Semoga Adam Iman dapat straight A result upsr nanti.. Banyakkan berdoa dan sentiasa tenang

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.