Selamat Hari Lahir Ke 12 Muhammad Adam Iman

August 16, 2019

Selamat Hari Lahir Ke 12 Muhammad Adam Iman | Alhamdulillah sedar tak sedar hampir masuk pertengahan bulan 8 dah kita. Bulan 8 bulan kelahiran anak kedua KakYa, Muhammad Adam Iman. 13.8.2019 genap 12 tahun usia Iman.  Entri ni tertunda sebab KakYa sekeluarga baru jer balik dari bercuti di Kelantan. Makanya tarikh 13.8.2019 tak sempat nak buat entri beday Iman. Harini baru berkesempatan menulis kembali. Makanya Umi coretkan sepatah dua kata untuk anak kedua Umi di ruangan bisu ini untuk kenang kenangan akan datang.


Cepat jer masa berlalu sedar tak sedar dah 12 tahun usia Iman. Alhamdulillah syukur padaMU Ya Allah anugerah terindah yang KAU pinjamkan buat kami suami isteri membesar sihat walafiat.


Terima kasih Allah memberikan kesihatan yang baik untuk Iman. Semoga Iman akan terus dipanjangkan usia. Umi dan abah berdoa dan memohon kepada Allah SWT agar anak kedua Umi dan abah ini akan sentiasa di beri kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, diberikan minda yang cerdas, panjang umur, menjadi anak soleh serta sentiasa dalam lindungan dan redha Allah SWT. Sanah Helwah Ya Muhammad Adam Iman.  Umi abah sayang Iman dunia akhirat.


Umi dan Abah mengharapkan impian yang Iman impikan, semoga Allah SWT menjadikan impian Iman itu satu kenyataan. Semoga semua itu akan tercapai satu waktu nanti. Semoga kegembiraan  sentiasa pengiringi perjalanan Iman. Semoga Iman akan mendapat keberkatan di dunia dan juga akhirat. Aamin aamin. 

SELAMAT HARI LAHIR KE 12 MUHAMMAD ADAM IMAN 

Artikel Menarik yang Lain

2 Sahabat Setia

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.