Selamat Hari Lahir Ke 10 Akif Imtiyaz

Selamat Hari Lahir Ke 10 Akif Imtiyaz | 05/03/2009 jam 9.32 pagi , itulah tarikh dan saat kelahiranmu wahai anakku , Muhammad Akif Imtiyaz . 05/03/2019 hari lahir Akif yang ke 10 .  10 tahun sudah usiamu wahai anakku . Heppy birthday sayang Umi dan abah . Tak terasa masa berlalu begitu cepat , anak bongsu Umi dan abah makin dewasa . Semoga dengan bertambahnya usia Akif hari ini , akan bertambah lagi kebaikan dan kebahagiaan buat dirimu anakku Muhammad Akif Imtiyaz . Umi dan abah doakan Akif membesar sihat sempurna jadi anak soleh Umi  dan abah . Semoga Akif jadi anak yang taat pada perintah Allah dan Rasul . Umi dan abah , sayang Akif dunia akhirat . Semoga Muhammad Akif Imtiyaz sentiasa dalam lindungan dan redha Allah SWT . Aamin aamin . 

Dia anak bongsu saya , dia model tak berbayar saya , dia adik kesayangan abang iman dan kakak insyirah , dia suka senyum , dia suka posing , dia pemilik lesung pipit .. dia anugerah Allah untuk saya dan juga suami . Tq Allah .

Doa Hari Lahir Untuk Akif 

Ya Allah Ya Tuhan kami jadikanlah hari lahir anakku Muhammad Akif Imtiyaz hari yang barakah dan kurniakanlah hidayahMU untuk anakku . 

Ya Allah Ya Karim , kurniakanlah anakku Muhammad Akif Imtiyaz akhlak yang mulia ,  terpuji dan ilmu yang bermanfaat . 

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim , jadikanlah anakku Muhammad Akif Imtiyaz anak yang soleh , anak yang taat kepada Allah , mencintai Rasulullah  dan  berbakti kepada kedua ibubapa .

Ya Allah yang maha pelindung , KAU lindungilah anakku Muhammad Akif Imtiyaz dari sebarang musibah dan segala macam penyakit . 

Ya Allah Ya Razzaq , bukakanlah pintu pintu rezeki buat anakku Muhammad Akif Imtiyaz .

Ya Allah Ya Qadir , panjangkanlah usia Muhammad Akif Imtiyaz . Berikanlah rahmatMU dan jadikan dia anak yang soleh dan jadikan dia insan yang  memberi manfaat di dunia dan akhirat . 

Buah hati Umi dan abah , adik tersayang Abang Iman dan Kakak Insyirah . 

Umi ingatkan bangun pagi tadi Umi adalah insan pertama yang ucapkan selamat hari lahir buat Akif , tapi ada lagi yang paling awal bagi ucapan . Kakak Insyirah hantar mesej hari lahir untuk Akif jam 12.26 malam tadi . Terima kasih kakak atas ingatan untuk adik . 

Sweet sangat ucapan Kakak . Terima kasih kakak . Doakan Akif panjang umur murah rezeki selalu okey !  

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. hepi bestday akif..moga jadi anak yg soleh dunia & akhirat...aamiin

    BalasPadam
  2. dimples dia tu mahai sangat kak !! kuar duit brjuta pun x dapat tu hehe..

    BalasPadam
  3. happy belated birthday akif imtiyaz

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.