Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris Cara Cepat Kuasai Bahasa Inggeris

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris Cara Cepat Kuasai Bahasa Inggeris | Yes mudahnya belajar Bahasa Inggeris bila dah ada buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris tulisan Aida Dahlia Ahmad dan Asnili Marniwati Ahmad . Bagi KakYa , ibubapa di luar sana patut belikan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris untuk anak anak korang . KakYa dah belikan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris untuk Iman dan juga Akif bagi memantapkan lagi pembelajaran bahasa inggeris anak anak KakYa . Bagi KakYa buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris adalah buku terbaik yang harus dimiliki oleh anak anak kita . Belajar Bahasa Inggeris lebih mudah dengan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris . Dapatkan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris ini sekarang juga !! .

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris 

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris  adalah sebuah buku yang sangat mudah difahami sebab resepi rahsia buku ini diterangkan dalam Bahasa Melayu . Memberi fokus pada grammar dan vocabulary . Ada latihan , ada kamus dan jawapan  disediakan .  Formula ditulis oleh guru sekolah yang berpengalaman lebih 20 tahun dan mengambil masa 3 tahun untuk menghasilkan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris ini .

Nota dan penerangan dalam Bahasa Malaysia pasti dapat membantu anak anak kita memahami grammar Bahasa Inggeris dengan lebih mudah dan berkesan . Nak anak pandai Bahasa Inggeris , mereka perlu faham hukum grammar . Mari timbulkan pelbagai rangsangan supaya anak minat English .

Diterbitkan atas permintaan ibubapa apabila nota asal iaitu nota tangan seorang guru tuisyen 10 tahun dulu benar benar membantu anak anak memahami grammar Bahasa Inggeris .  Dengan menguasai grammar bermakna tiada lagi masalah dalam pembinaan ayat dan penulisan essay . Selain itu , dengan adanya senarai vocabulary bergambar , phrasal verb , substitution of words , proverbs dan sebagainya , latihan penulisan essay menjadi lebih mudah .

Diterbitkan dalam  mukasurat berwarna dan setiap tajuk mempunyai latihan pengukuhan berserta jawapan . Jawapan latihan boleh dijadikan ulangkaji pantas bagi anak anak yang tidak sempat membuat latihan .  Boleh dijadikan hafalan 5 - 10 words sehari bila bila masa .

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris


Tentu semua ibubapa yang prihatin dengan prestasi akademik anak anak tidak mahu ketinggalan untuk mendapatkan buku ini . Buku ini sebenarnya nak ubah mind set kita dan beri gambaran sebenar bahawa Bahasa Inggeris itu sangat mudah sebenarnya . 

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris ini mampu membantu anak-anak bukan sahaja menguasai Bahasa Inggeris , malah melatih anak-anak dalam pembinaan ayat dan penulisan essay .

Antara Keistimewaan Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris 

- Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris sesuai untuk semua peringkat umur . Dari tadika , sekolah rendah , sekolah menengah , kolej dan universiti  . 

- Sangat sangat sesuai untuk anak anak yang akan menduduki peperiksaan UPSR , PT3 , SPM dan STPM .

- Mengandungi 262 mukasurat termasuk set jawapan ( memang tebal ) .

- Mempunyai nota berwarna yang menarik dan sangat mudah difahami .

- Mempunyai penerangan yang jelas dalam bahasa ibunda ( bahasa melayu ) .

- Grammar dan Vocabulary diterbitkan dalam satu naskah ( ringkas , easy to carry ) .

- Latihan pengukuhan dan set jawapan turut di sediakan .

- Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris TIADA di pasaran umum ( boleh didapati dari agen sah sahaja ) .

- Buku ini telah diterbitkan dan dijual sejak 2013 . Kini sudah beratus ribu naskah terjual dan berkali kali diulang cetak dalam setahun .

- Harga buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris RM39 untuk Semenanjung Malaysia dan RM42 untuk Sabah Sarawak  . Harga tidak termasuk kos pos .  Harga yang sangat berbaloi berbanding ilmu yang boleh diguna pakai sampai bila-bila ! 

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris

Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris







Latar Belakang Penulis Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris 

| Aida Dahlia Ahmad |
- Beliau merupakan graduan dari Universiti Malaya dalam bidang mikrobiologi pada tahun 1993 .
- Beliau pernah berkhidmat di Hospital Besar Melaka dan sebagai guru di Sekolah Dang Anum, Melaka .
- Beliau mengajar mata pelajaran Sains, Matematik dan Bahasa Inggeris .

| Asnili Marniwati Ahmad |
- Beliau merupakan graduan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia dalam bidang Pentadbiran Perniagaan dan Sarjana Pemasaran.
- Beliau memiliki sijil profesional dari Institut Pengurusan Malaysia dalam bidang Pengurusan Harta Intelek .

Bagaimana Nak Dapatkan Buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris 

Ramai yang tertanya tanya bagaimana nak mendapatkan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris ini ? Ok buat masa sekarang kalau korang nak dapatkan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris boleh terus beli online melalui KakYa .  Semua urusan jual beli adalah melalui online sahaja .

Berminat untuk mendapatkan buku Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris ? Boleh whatsapp KakYa ok .


Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Menarik dan bagus ni KakYa..boleh share dengan kawan-kawan PC ni.

    BalasPadam
  2. bila ada dwibahasa insyallah boleh senang lagi nak faham =D

    BalasPadam
  3. Asalam..wow! very intersting. I will try.Tq the infor..

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.