Pembersih Kewanitaan Daun Sirih Sumber Ayu Dengan Triple Whitening Extracts

Pembersih Kewanitaan Daun Sirih Sumber Ayu Dengan Triple Whitening Extracts | Sumber Ayu pembersih kewanitaan yag KakYa suka sejak dulu . KakYa memang dah biasa guna produk pembersih kewanitaan Sumber Ayu dan KakYa cukup yakin dengan produk daripada Sumber Ayu . Dulu KakYa penah guna pembersih kewanitaan daun sirih  yang biasa tapi sekarang ni KakYa dah bertukar ke Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White . Sebagai pengguna setia Sumber Ayu , produk ini sangat sangat memberi kepuasan untuk KakYa . Orang kata memang boleh jadi gang baik la .

Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White  , Pencuci Miss V , Sumber Ayu ,  Pembersih Wanita Daun

Sejauh Mana Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White Memberi Kesegaran Dan Pencerahan Feminin Wanita

Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White merupakan produk ideal bagi semua wanita di peringkat umur remaja hingga dewasa . Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White pastinya pilihan terbaik untuk cucian kawasan intim wanita . Pasti memberi keselesaan berganda sepanjang hari . Korang yang tengah duk cari produk pembersih kewanitaan , KakYa sarankan untuk korang cuba Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White.

Tak cuba , belum tahu lagi kan . Apa kata korang cuba Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White pasti dapat kurangkan masalah kulit gelap area Miss V korang . Cuba dulu okey ! 

Jangan rasa malu bila ada masalah di area Miss V sebab bukan korang je yang ada probem gitu . Dari kajian membuktikan ramai dalam kalangan wanita di seluruh dunia yang mempunyai kegelapan warna kulit di bahagian intim . Banyak faktor yang menyumbangkan kepada perubahan warna yang boleh menyebabkan kegelapan di bahagian intim seperti faktor usia , ketidakseimbangan hormon , penambahan berat badan , pemakaian baju yang ketat dan bercukur  .

Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White  , Pencuci Miss V , Sumber Ayu ,  Pembersih Wanita Daun

Tak perlu risau lagi sebab Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White ada dan bukan hanya mencerahkan kulit di kawasan intim tetapi berupaya meningkatkan tahap keyakinan diri 

Kandungan Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White Memberi Kesegaran Dan Pencerahan Feminin Wanita

Pembersih kewanitaan Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White ini diperbuat daripada bahan bahan semulajadi terpilih seperti ekstrak bengkoang , licorice , susu serta kayu rapet , manjakani dan juga daun sirih . Ekstrak semulajadi ini dapat membantu kulit di sekitar kawasan kewanitaan menjadi lebih cerah dengan terutama di sekitar pangkal paha . Ianya juga dapat membersihkan area kewanitaan , mengurangi bau yang kurang menyenangkan, sekaligus membantu memelihara kawasan intim wanita agar tetap terasa lembut . Formula Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White dengan pH 3.5 yang membantu memelihara kawasan intim wanita . 

Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White  , Pencuci Miss V , Sumber Ayu ,  Pembersih Wanita Daun

Kandungan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White bukan sekadar 1 , bahkan mempunyai 3 ekstrak pemutih semulajadi yang membantu meringankan dan mencerahkan tona warna kulit di kawasan intim . 

Kalau korang nak tahu , sejak berabad yang lalu licorice telah digunakan bukan sahaja masyarakat di Asia malahan turut digunakan oleh masyarakat Yunani dan Mesir kerana keberkesanannya untuk mendapatkan tona kulit yang cerah . Khasiat bengkoang pula mengandungi vitamin B1 dan C dimana ia dapat membantu memperlahankan proses penuaan dan memberikan kulit yang lebih sihat dan cerah bersinar. Susu pula sangat bermanfaat untuk mengurangkan perubahan warna , memperbaiki tona kulit yang tidak sekata dan sekaligus mencerahkan kulit . 

Kepada golongan wanita , korang perlu memilih pencuci feminin yang mempunyai tahap keseimbangan kandungan pH 3.5 sehingga 4.5 supaya Miss V lebih selesa . Semestinya korang kena pilih Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White sebab kandungan tahap pH 3.5 dan mengandungi bahan antiseptik semulajadi bagi mengelakkan bakteria jahat , bau yang kurang menyenangkan dan kegatalan .

Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White  , Pencuci Miss V , Sumber Ayu ,  Pembersih Wanita Daun

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White juga mempunyai ekstrak manjakani . Manjakani merupakan bahan semulajadi yang dapat membantu mengetatkan area Miss V dan memberi keyakinan yang tinggi kepada golongan wanita dan pasangan yang telah berkahwin . Opkos la wangi ! 

Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White  , Pencuci Miss V , Sumber Ayu ,  Pembersih Wanita Daun

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White mempunyai wangian yang sederhana selain memberi keselesaan kepada pengguna yang berkulit sensitif dan memberikan kesegaran sepanjang hari. Dan yang paling penting Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Bagi diiktiraf halal . Gunakan tanpa was was !

Tak rugi cuba , semoga dapat membantu korang mengurangkan kegelapan kulit melalui pengurangan pembentukan melamin dan seterusnya dapat membantu pertumbuhan semula kulit . Ianya juga dapat mengetatkan kawasan feminin dan mengawal kandungan pH area Miss V .

Sumber Ayu 3x Whitening Pearly White  , Pencuci Miss V , Sumber Ayu ,  Pembersih Wanita Daun

Harga Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kini dengan pembungkusan klasik yang diilhamkan mengikut bentuk badan wanita dan terdapat penambahbaikan dengan tekstur yang lebih lembut dan pekat . Produk ini boleh didapati dengan harga mampu milik dan didatangkan dengan 2 saiz berbeza iaitu 90ML dengan harga RM9.20 dan 200ML dengan harga RM15.50 . Rangkaian Produk Sumber Ayu ini boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga farmasi .

Catat Ulasan

0 Ulasan