Masalah Dengan Gigi Dan Mulut Jom Cuba Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence

September 06, 2018

Masalah Dengan Gigi Dan Mulut Jom Cuba Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence | Assalamualaikum hai selamat pagi sahabat KakYa . Pagi ni KakYa nak sharing sikit dengan korang semua mengenai masalah gigi dan mulut . Pernah tak korang alami masalah masalah yang KakYa senaraikan di bawah :

Gigi sakit masa memberus ?
Gusi berdarah ?
Karang gigi melekat di celah gigi ? 
Gigi kuning ?
Gigi berlubang ?
Mulut berbau ?
 Ulser mulut ?
 Gigi berkarat/berkaries ?
 Gusi busuk ?
 Gigi sensitif ?
Sakit gigi ?

Kalau korang ada masalah kat atas , korang hentikan dulu menggunakan  ubat gigi berflourida kerana ianya tidak akan membantu masalah di atas . Malah sesetengah masalah akan bertambah teruk . 

Ok , sekarang jom beralihlah kepada Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence . Kenapa KakYa cadangkan Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence . Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence banyak khasiatnya dan pasti akan dapat membantu masalah korang .

Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence , Cara Atasi Sakit Gigi , Cara Rawat Gigi Berlubang , Cara Rawat Ulser Mulut , Cara Rawat Gusi Berdarah , Cara Rawat Mulut Berbau , Petua Rawat Gigi Berlubang , Petua Buang Karang Gigi

Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence 


Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence , Cara Atasi Sakit Gigi , Cara Rawat Gigi Berlubang , Cara Rawat Ulser Mulut , Cara Rawat Gusi Berdarah , Cara Rawat Mulut Berbau , Petua Rawat Gigi Berlubang , Petua Buang Karang Gigi

Memperkenalkan Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence . Di rumus khas dengan garam buluh pertama kalinya dengan ramuan BotaniXylitol dan PhenoSFETM untuk gigi yang bersih , gusi yang sihat dan nafas yang menyegarkan setiap hari .

Ramuan Eksklusif Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence


Garam Buluh 
- Sumber kaya dengan mineral penting untuk menyihatkan gigi dan gusi .
- Membantu menyembuhkan luka kecil gusi, gusi berdarah dan ulser mulut .

Xylitol 
- Menguatkan enamel gigi dan mencegah kerosakan gigi 
-  Membantu memperbaiki kerosakan gigi 

Pheno-SFETM ( Ekstrak Teh Pu-erh )
- Menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel gigi dan gusi [Anti-Penuaan]  
- Membantu membaiki dan memperbaharui sel -sel 

Gliserin
- Pelembap yang terbaik 

Ciri Ciri Dan Kelebihan Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence 

Gabungan unik ramuan semulajadi dan botani

▪  Tanpa Gula
▪ Tanpa Fluorida
▪ Anti-Bakteria
▪ Mengandungi Garam Buluh
▪ Mineral yang bermanfaat
▪ Anti Oksidan yang hebat
▪ Antiseptik semulajadi
▪ Kurang buih
▪ Tidak pedas
▪ Mengandungi Xylitol & pheno-SFE
▪ Rasa segar daun pudina yang berpanjangan

Kebaikan Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence


▪ Mencegah kaviti gigi
▪ Mencegah masalah gusi
▪ Mencegah pertumbuhan plak
▪ Menguatkan enamel gigi yang lemah
▪ Menanggalkan kotoran
▪ Mencegah nafas berbau
▪ Mencegah kerosakan gigi 

▪Selamat digunakan oleh kanak-kanak di bawah umur 6 tahun 
▪ Membunuh bakteria untuk mencegah kerosakan gigi 
▪ Sumber kaya dengan mineral penting untuk menyihatkan dan menguatkan gigi dan gusi 
▪ Membantu menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel gigi dan gusi 
▪ Menyembuhkan luka kecil gusi , ulser mulut dan gusi berdarah 
• Menyegarkan nafas 

Testimoni Pengguna Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence


Alhamdulillah . Testimoni hot from oven daripada cust saya ! . Asbab Ubat Gigi Marine Essence, menjadi penawar gigi berlubang . Tengok la tu , dah cuba sekali terus terjatuh cinta . Takmau ubat gigi lain dah katanya .


Sharing dari rakan saya bila ikhtiar guna ubat gigi marrine essense ni . Sebelum gunakannya beliau mengalami pendarahan gusi dan menyebabkan gusi rasa tak selesa . Alhamdulillah selepas beberapa hari menggunakan ubat gigi marrine essence ni dah kurang.  


Baru 2 minggu guna masalah dah berkurang !
Rasa gembira bila bff sendiri berkongsi pengalaman yang masalah radang gusi dia dah berkurang bila baru 2 minggu guna Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence . 

Kalau sebelum ni asal gosok gigi je berdarah , sekarang memang dah ketara berkurangan dengan asbab Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence ni . InsyaAllah nak "repeat" order lagi katanya .  Alhamdulillah .

Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence , Cara Atasi Sakit Gigi , Cara Rawat Gigi Berlubang , Cara Rawat Ulser Mulut , Cara Rawat Gusi Berdarah , Cara Rawat Mulut Berbau , Petua Rawat Gigi Berlubang , Petua Buang Karang Gigi

Testimoni anak teruna sis Juliana Jamaluddin. Tetiba menangis cakap sakit lidah . Makan keropok ape ntah sampai sakit macam tu . 

Ajak ke klinik dia tak nak , lastnya mama guna Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence. Alhamdulillah dalam masa 10 minit katanya dah KURANG GATAL dan HILANG SAKIT .

Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence , Cara Atasi Sakit Gigi , Cara Rawat Gigi Berlubang , Cara Rawat Ulser Mulut , Cara Rawat Gusi Berdarah , Cara Rawat Mulut Berbau , Petua Rawat Gigi Berlubang , Petua Buang Karang Gigi


Siapa kata ubat gigi kegunaannya untuk di mulut sahaja?  Tapi tidak lagi dengan ME Toothpaste . Penat menggaru akibat kegatalan kulit sensetif .
Za gunakan #toothpaste untuk sapuan sebagai krim .

Alhamdulillah , luka semakin kering dan kulit kembali baik . Asbab menggunakan produk 5bintang ni kegatalan yang za alami selepas bersalin sudah tiada lagi . 

Kini , Za hebahkan kebaikannya untuk kegunaan ayahanda yang punya masalah kencing manis.. Garam buluh sebagai salah satu daripada kandungan #toothpaste benar-benar membantu mengeringkan luka pada kaki ayahanda . Alhamdulillah .

Harga Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence 100g


1 Kotak RM20.70 (SM) RM23.70 (SS)
TIDAK TERMASUK KOS POS

Berminat nak jadi ahli Sahajidah Hai O Marketing Sdn Bhd ? Kalau minat , korang boleh daftar keahlian dan bagi setiap pembelian korang layak mendapat harga ahli . Dengan hanya RM47 yuran keahlian , korang berhak mendapat 10-20 % diskaun di atas pembelian SEMUA produk Sahajidah Hai-O Marketing Sdn Bhd . 

Maklumat lanjut mengenai Ubat Gigi Garam Buluh Marine Essence sila hubungi nombor tertera di bawah ; 

SM JULIANA JOHARI 

Artikel Menarik yang Lain

5 Sahabat Setia

  1. Banyak manfaat dan kegunaannya ya kakYa..

    ReplyDelete
  2. Abah penah guna masa kena ulser,kejap je dah ok,rumah ni pu. Ada gak satu,buat stok heheheh

    ReplyDelete
  3. macma nak beli .. sebab gigi bongsu lisa ngilu kalau makan manis

    ReplyDelete
  4. Mcm menarik ni, i selalu gak kena ulser mulut

    ReplyDelete
  5. baru beli ubat gigi baru pulak, nanti boleh trylahh ubat gigi ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.