Promosi Pakej Umrah 2018 Juara Travel

Promosi Pakej Umrah 2018 Juara Travel  | Pakej umrah adalah servis perjalanan yang disediakan oleh agensi agensi pelancongan ( travel agency ) . Kalau di ikutkan terdapat banyak pilihan pakej umrah yang di tawarkan oleh agensi agensi dan ianya berbeza mengikut agensi pelancongan yang ada . Salah satu agensi yang menguruskan pakej umrah terbaik dan mendapat kepercayaan ramai sejak berbelas tahun di Malaysia adalah Juara Travel .


Pernah dengar mengenai Juara Travel
Pernah survey pakej umrah Juara Travel ?
Pernah guna khidmat Juara Travel ?
Bagus ke khidmat Juara Travel ?

Juara Travel 

Juara Travel atau Juara Travel & Tours Sdn Bhd adalah sebuah syarikat agensi pelancongan berlesen dan berdaftar di bawah Kementerian Pelancongan Malaysia (No. KPK/LN 2819) semenjak tahun 1994 dan merupakan ahli Malaysian Association of Tour and Travel Agents (MATTA) dan BUMITRA MALAYSIA. Bermula sebagai sebuah syarikat kecil , Juara Travel & Tours Sdn Bhd telah berkembang maju dan telah membuka beberapa cawangan di Pulau Pinang , Kelantan , Terengganu , Pahang , Johor , Perak dan Sarawak . Amat berpengalaman dalam bidang pengurusan umrah selama lebih kurang 10 tahun , Juara Travel & Tours Sdn Bhd telah mengendalikan kurang lebih 30,000 jemaah sehingga sekarang . Juara Travel  menawarkan pakej-pakej menarik bagi mereka yang berminat mengerjakan umrah dan yang paling penting , syarikat ini mempunyai lesen khas umrah yang rasmi . Jadi kalau anda ingin mengerjakan umrah tidak perlu takut di tipu atau sebagainya . Juara Travel dioercayai 100% . Alhamdulillah .


Antara servis yang disediakan dalam pakej umrah Juara Travel termasuk sekali urusan mendapatkan visa umrah , tempahan penerbangan pergi dan balik , penyediaan aturcara lawatan , penginapan di Makkah dan Madinah , penyediaan Mutawwif yang membantu urusan jemaah umrah , urusan ibadat umrah dan macam-macam lagi.




Promosi Raya !! Jom Umrah Bersama Juara Travel 

Ada tak di kalangan sahabat KakYa kat sini yang nak pergi Umrah untuk tahun 2018 . Mesti ada kan yang nak pergi Umrah tahun 2018 bulan Okt , Nov , Dis ni kan ! . Hasrat anda untuk melaksanakan ibadah Umrah pasti tercapai .  Juara Travel ada tawaran menarik kepada anda yang bakal mengerjakan Umrah . Pakej yang sangat sangat menarik bermula dari RM6290 khas untuk korang yang berminat menunaikan Umrah pada tahun 2018 . Pakej menarik ini termasuk tiket penerbangan bergantung pada tarikh yang dipilih .







Kenapa Perlu Memilih Juara Travel Untuk Pakej Umrah Anda

Kenapa pelu memilih Juara Travel untuk pakej umrah anda . Ok kalau anda tertanya tanya apa yang best sangat kalau aku pilih Juara Travel untuk pakej umrah . KakYa dah siapkan senarai kenapa anda perlu pilih Juara Travel antaranya,

- Harga yang ditawarkan sangat sangat berpatutan siap dapat diskaun sehingga RM100.
- Penyediaan kursus umrah secara berjadual 
- Bantuan permohonan visa umrah. Mempunyai muassasah sendiri (pengelola visa)
- Program penuh di tanah suci
- Jadual penerbangan yang confirm terbang . Tiket penerbangan kelas ekonomi 
- Penggunaan alat bantuan (reciever) semasa pelaksanaan ibadah umrah. 
- Jarak hotel yang dekat 
- Umrah bersama mutawwif. Mutawiff atau pembimbing yang berilmu 
- Barisan staff di Madinah dan Mekah yang profesional
- Ziarah dan lawatan di Madinah dan Mekah
- Makan dan minum
- Beg pakaian besar (Kargo)
- Beg 'hand luggage'
- Sling beg
- Telekung dan beg telekung
- Ihram
- Buku panduan
- Air zam zam sebanyaj 5 liter
- Insurans berkelompok

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai pakej Umrah yang ditawarkan oleh pihak Juara Travel , sila layari laman sosial tertera di bawah .

FACEBOOK: https://www.facebook.com/juaratravelHQ/ 
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/juarahq/ 

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Bijop ar juara travel ni. Kemah keming. Tobak pong..!

    BalasPadam
  2. mudah2an ada rezeki CT kesana suatu hari nanti..

    BalasPadam
  3. Wahh ada diskaun RM 100. Menarik pakej ni

    BalasPadam
  4. Terbaiklah Juara Travel ni, pakej yang disediakan pun berpatutan.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.