Kempen Raya Bersama Traveloka

May 18, 2018

Kempen Raya Bersama Traveloka | Woww wow wow Kempen Raya Bersama Traveloka kini kembali . Jangan tak percaya , Traveloka akan memberikan tambahan sebanyak 10%  dari  harga hotel dan juga penerbangan untuk semua laluan , semua destinasi dan semua tarikh perjalanan dalam Kempen Raya Bersama Traveloka melalui Kod Kupon Traveloka. Biasa la kan musim perayaan sememangnya musim yang di tunggu tunggu oleh kita semua untuk urusan percutian dan juga balik kampung. Tambahan lagi kalau tiba perayaan hari raya, pastinya permintaan perjalanan dan juga penginapan hotel semakin bertambah . Masing masing pastinya berlumba lumba mencari alternatif terbaik untuk perjalanan dan juga penginapan.


Bila tiba jer musim perayaan memang ramai la orang ramai kat luar sana berlumba lumba mencari altetnatif terbaik untuk perjalanan balik kampung samaada tiket penerbangan ataupon penginapan di hotel hotel terpilih. Sesekali balik kampung di musim perayaan samgat sangat seronok kalau dapat diskaun untuk tiket dan juga penginapan. 

Kod Kupon Traveloka 

Traveloka turut tidak terkecuali menawarkan kod kupon bagi menggalakkan lebih ramai orang di luar sana merancang perjalanan terbaik mereka . Kod Kupon Traveloka yang diperkenalkan pastinya menarik minat orang ramai di luar sana untuk membuat tempahan hotel dan penerbangan ke destinasi pilihan lebih awal agar perjalanan lebih teratur dan berbaloi memandangkan kod kupon yang disediakan adalah dalam kadar terhad. 


Untuk makluman , Kod Kupon Traveloka akan dapat di akses lebih awal oleh pelanggan yang berdaftar dengan Traveloka. Kalau korang memang dah melanggan surat berita dari Traveloka, anggaran masa korang akan dapat Kod Kupon Traveloka awal 48 jam pada 21 hingga 22 Mei untuk promosi jika korang mendaftar sebelum 21 Mei jam 3 petang. Pengguna berdaftar sebelum 21 Mei akan menerima kod kupon mereka pada pagi 21 Mei bagi menikmati akses awal promosi yang sedang dijalankan . 

Jangan Terlepas Promosi Hebat Dari Traveloka

Jadi korang yang tak nak terlepas promosi hebat dari Traveloka kena la daftar awal awal . Klik www.traveloka.com/en-my/promotion/rayabersama . Kalau lewat takut nanti terlepas kod kupon tak dapat la harga menarik dan berbaloi baloi bersama Traveloka. Jangan lupa daftar okey. Sebenarnya kalau korang terlepas akses awal promosi, korang masih boleh mengakses promosi yang berlangsung melalui akses awam pada 23 hingga 29 Mei 2018 . Cumanya kalau korang lewat subscribe , lewat la korang dapat kod kupon . Jadi jangan lupa dan jangan ketinggalan subscribe okey.

Tempah Tiket Penerbangan Dan Hotel Guna Aplikasi Traveloka

Korang kalau nak jimat banyak dan untuk kemudahan lebih baik apakata korang install  jer aplikasi Traveloka kat telefon pintar korang. Kalau korang install aplikasi Traveloka , korang boleh dapat harga lagi rendah daripada laman web. Tempahan lebih mudah dengan menggunakan aplikasi Traveloka. KakYa memang dah biasa guna aplikasi Traveloka untuk buat tempahan penginapan. Setakat ni memang KakYa puas hati la dengan harga yang ditawarkan . Memang berbaloi baloi untuk wang yang kita keluarkan. Boleh la berjimat sikit . 


Korang boleh tempah hotel atau tiket flight dengan mudah melalui aplikasi Traveloka Book Flight & Hotel . Sign up bagi mendapatkan harga terbaik yang dikhaskan untuk ahli berdaftar Traveloka sahaja . Siapa tak nak bial dapat harga murah dan berbaloi baloi kan ? .. 


Ni KakYa nak bagitahu kat korang , jika korang muat turun aplikasi Traveloka di telefon pintar korang, korang tak perlu lagi bersusah payah untuk mencetak e-tiket dan juga baucer hotel . Dengan menggunakan aplikasi Traveloka korang boleh mengakses semua butir butir tempahan , e-tiket dan juga baucer hotel hanya melalui peranti korang bilamana korang log masuk ke akaun Traveloka . Mudah kan ? Sekarang ni semua di hujung jari jer . Semua lebih mudah dan senang dengan aplikasi Traveloka . 


Ok KakYa nak bagitau kat korang kelebihan aplikasi Traveloka ni kan , aplikasi ini membolehkan korang menempah, membayar dan mendapatkan e-tiket atau baucer hotel dalam masa tak sampai satu minit . Sangat sangat mudah dan cepat , pantas dan terbaik. Bila bila masa hanya di hujung jari korang. Mudah kan ? Lagi mudah lagi la senang untuk korang tempah penginapan dan tiket penerbangan . Apa tunggu lagi , bertindak lebih pantas untuk muat turun aplikasi Traveloka bagi memudahkan korang membuat tempahan tiket penerbangan dan juga penginapan. 

Jangan lupa dapatkan Kod Kupon Traveloka nanti . Jadilah yang terawal dan jangan lupa jadi pengguna berdaftar untuk mendapat lebih banyak keistimewaan . Traveloka memudahkan perjalanan saya dan awak juga .. 

Artikel Menarik yang Lain

2 Sahabat Setia

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.